var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=44851;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("למי שלא לומד דף יומי","http://daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=31807")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("44851","0","הכל לשם שמים","30/05/16 16:44","כב אייר","תשע"ו","16:44","דוד כוכב","למה קידש רב חסדא את בתו בקטנותה שלא כדין?

על כך כאן.","125","","2895","True","True","False","","799","213.151.56.48","0","0","קידושין|פא ע"ב",""),new Message("44866","44851","יפה, אך אפשר להוסיף:","31/05/16 15:21","כג אייר","תשע"ו","15:21","אחיקם קשת","ע"פ תוס' לעיל מא. מוכח שלא ראו בזה איסור גמור, ולכן כתבו שבתקופתם (של התוס') שיש בעיות פרנסה וכו', כן נוהגים לקדש בת קטנה.
אילו היו רואים בזה "איסור דרבנן" למשל, לא היו מקילים בגלל קשיי פרנסה שאולי לא ימצא נדוניה.
אלא ראו בכך עצה וכו', שאם יש צורך מיוחד מותר לעבור עליה.","510","","2894","True","True","False","","76","95.86.115.197","0","44851","קידושין|פא ע"ב",""),new Message("44871","44866","איסור זה ענין יחסי","31/05/16 22:35","כג אייר","תשע"ו","22:35","דוד כוכב","לשון רב: "אסור לאדם שיקדש את בתו כשהיא קטנה". הלשון אינה "לעולם יעשה אדם", לא רק המלצה ועצה, אלא אסור. אולם זו גם אינה גזירה שנמנו עליה הסנהדרין, לכן זה נדחה מחמת צורך גדול ונחוץ יותר, כגון דברי התוספות או כגון מ"ש לעיל.","125","","2894","True","True","False","","163","213.151.56.48","0","44851","קידושין|פא ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);