var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=44351;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("ברוכים הבאים לפורום פורטל הדף היומי","")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107091","המתרגם ומזרעך לא תתן להעביר למולך ...","איתן","02/05/24 02:13","123","55"),new MostViewed("107093","הגהות הגר"א ב"מ סד","אוריאל שלמוני","02/05/24 10:18","605","52"),new MostViewed("107107","דף היומי ביום הזיכרון - פרויקט 'לקדושים'","יצחק אינקר","03/05/24 14:29","52202","50")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("44351","0","הבנה בדעת רבינו הקדוש. .","26/04/16 13:14","יח ניסן","תשע"ו","13:14","אבי גרינבלט","מועדים לשמחה לחברי הפורום היקרים
מה ההבנה בדברי רבינו הקדוש במחלוקתו מול חכמים במאמר בעל כרחה. הסברה המרכזית של רבי היא כמובן ההשוואה לכל ענין היבום שהוא גם בע"כ וחכמים משווים מאמר לענין הקידושין.
אם מטרת תקנת חכמים במאמר היא כדי למנוע מי שנראה כפריצות ביבום ע"י ביאה מה יועיל לנו אם המאמר יתבצע בע"כ?
ואם עדיין לא תרצה להתייבם ?","539","","2933","True","True","False","","926","46.19.86.18","0","0","קידושין|מד ע"א",""),new Message("44356","44351","הע"כ אינה פריצות","26/04/16 17:21","יח ניסן","תשע"ו","17:21","דוד כוכב","רק ביאה ללא הכנה היא פריצות. ומהדין מחויבת היא להתייבם.","125","","2933","True","True","False","","189","212.76.123.9","0","44351","קידושין|מד ע"א",""),new Message("44359","44356","שאלה","26/04/16 19:04","יח ניסן","תשע"ו","19:04","אבי גרינבלט","אם היא מחוייבת , מדוע חשוב ללמוד מ"ויבמה" אפילו בע"כ?","539","","2933","True","True","False","","98","46.19.86.122","0","44351","קידושין|מד ע"א",""),new Message("44361","44359","תשובות","26/04/16 22:14","יח ניסן","תשע"ו","22:14","דוד כוכב","א. כשבעל חייב לגרש, או שאדם צריך להקריב קרבן, עדיין נדרש רצונו. לכן צריך שיכפו אותו עד שיאמר בפה מלא רוצה אני. מה שאין כן ביבמה שנקנית גם על כרחה לפני שהסכימה.

ב. יש מקרים שהיבמה אינה מחוייב להסכים ויכולה לדרוש חליצה, ואעפ"כ אם נתיבמה על כרחה נקנית.","125","","2933","True","True","False","","194","212.76.123.9","0","44351","קידושין|מד ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82662);