var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=43748;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("ברוכים הבאים לפורום פורטל הדף היומי","")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","45"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","24")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("43748","0","שאלות בדף ה עמוד ב. (דף יומי)","16/03/16 09:15","ו אדר ב","תשע"ו","09:15","myourvexel","1.בשורות הראשונות בעמוד "ביאה תוכיח.מה לביאה שכן קונה ביבמה,כסף יוכיח.וחזר הדין:לא ראי זה כראי זה ,ולא ראי זה כראי זה ״ לא הבנתי מה הכוונה ?
2.״אף אני אביא חופה שקונה בעלמא וקונה כאן ״ מה כל מה שניתן לעשות בו קנים יהיה אפשר לקדש בו אישה כמו שאומרים לגבי חופה ???
3.בערך באמצע העמוד :אחרי שאמרנו שאי אפשר ללמוד קל וחמר מכסף לחופה דחופה קונה כי זה ע״י כסף ,מה הרעיון ב״הכי קאמר :ומה כסף שאינו גומר אחר כסף קונה ,חופה שגומרת אחרי כסף -אינו דין שתקנה ?״ ?
4.״רישא דוקא ,סיפא -כדי נסבה ״ ?
מה הפירוש מארמית של כדי ?
5.״אין כאן בית מיחוש ״ ?
6.״ידיים שאין מוכיחות הויין ידיים ״?
תודה רבה ,
מצטער על ההצפה .","570","","2964","True","True","False","","979","37.26.147.197","0","0","קידושין|ה ע"ב",""),new Message("43753","43748","תשובות","16/03/16 13:38","ו אדר ב","תשע"ו","13:38","דוד כוכב","1. לומדים משני גורמים יחד, כאשר מכל גורם לבדו לא ניתן היה להוכיח משום השוני שבו, אך כשמשווים זאת לגורם השני מוצאים שאותו שוני לא יכול להיות סיבה להבדל.
2. אין הכוונה שכל קניין שהוא יועיל לקדש אשה, אלא דוקא קנין שכבר מצינו שבכוחו להכניס אשה לנישואין - והיינו חופה.
3. למרות שנתקדשה בכסף צריכה עדיין חופה, מכאן שיש לחופה כח רב יותר מהכסף, לכן הסברה נותנת שחופה תוכל להחליף את הכסף גם בקידושין הראשונים.
4. סתם, לשוא.
5. אין שום חשש.
6. דיבור שכוונתו לא מוכחת מתוכו לגמרי.","125","","2964","True","True","False","","169","95.86.99.80","0","43748","קידושין|ה ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82528);