var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=41796;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("המלצה לגולשים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=1505")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","76"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","67"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","62")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("41796","0","היתה לה זכות , תולה וכו'-רמב"ם","16/11/15 14:54","ד כסלו","תשע"ו","14:54","אבי גרינבלט","פוסק הרמב"ם בהל' סוטה פ"ג הכ"א "סוטה ששתת מי המרים ולא מתה מיד הרי היא מותרת לבעלה וכו' ואע"פ שהתחילו החלאים לבוא עליה וחלו שאר איבריה הואיל ולא צבתה בטנה ולא התחיל ירכה לנפול הרי זו מותרת. אבל משהתחיל בטנה לצבות וירכה לנפול ה"ז אסורה ודאית".
עפ"י האמת , אשה זאת אסורה על בעלה היות וזינתה תחתיו , מה ההסבר ההלכתי שכעת חוזרת ? האם הזכויות מתירות אותה לבעלה לאחר שזינתה תחתיו ?
האם ניתן להבין מדברי הרמב"ם שכל עוד אין סימן מובהק של "צבתה בטנה" איננו יודעים האם באמת זנתה ולכן מותרת ?","539","","3093","True","True","False","","889","81.218.132.64","0","0","סוטה|כא ע"א",""),new Message("41797","41796","אם היתה עדות שזינתה תחתיו- לא היתה שותה!","16/11/15 15:34","ד כסלו","תשע"ו","15:34","Almuaddib","על פי האמת, אין שום עדות כי זינתה תחתיו. לו היתה עדות שנטמאה, לא היתה שותה, אלא ככל המנאפות, יוצאת בלי כתובתה.

אלא שלא היתה עדות, ולכן הושקתה.

הואיל ולא מתה מייד - חזקתה שטהורה היא, על כן מותרת. ברגע בו יש סימנים מובהקים לכך שאינה טהורה, אלא שזכות תלתה לה - כי בטנה צבה וירכה נופלת - רק אז נאסרת.","107","","3093","True","True","False","","151","82.81.160.69","0","41796","סוטה|כא ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82645);