var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=3950;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("למי שלא לומד דף יומי","http://daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=31807")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","70"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","60"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("3950","0","מציאת הבדל,שנים אוחזין בטלית","20/09/10 13:34","יב תשרי","תשע"א","13:34","גיא","טוב,לאחר שהבנתי למה התכוונה הגמרא כשאמרה ישבע על השאר התעוררה עוד שאלה.

בשנים אוחזין בטלית כשמפעילים את דין מודה במקצת,נשבע הנתבע על החצי שברשותו,שזהו בעצם השאר(שאר הטענה,כי חציה כבר אצל התובע).

אך במשנה המקורית של שנים אוחזין בטלית נשבע כל אחד מהם על כך שאין לו בה פחות מחציה .

כשחושבים על זה,זה בעצם יוצא אותו הדבר.כל אחד בסופו של דבר נשבע על מה שיש לו בידיים,אם כך מה ההבדל?","174","","4973","True","True","False","","998","84.108.221.200","0","0","בבא מציעא|ג ע"א",""),new Message("3957","3950","לא אמור להיות הבדל","20/09/10 19:51","יב תשרי","תשע"א","19:51","דוד כוכב","הגמרא רק ניסתה להביא ראיה מדברי המשנה לדין הנקרא "רבי חייא קמייתא", כלומר שדין עדים המעידים על המקצת כדין מודה במקצת.","125","","4973","True","True","False","","122","95.86.99.29","0","3950","בבא מציעא|ג ע"א",""),new Message("3983","3957","חייב להיות הבדל מהותי כלשהו לא?","21/09/10 18:53","יג תשרי","תשע"א","18:53","גיא","בכל זאת...זה לא אותו דין...וזה קצת מוזר שמדובר על שני דינים שונים אבל אופן הפעולה שלהם בשטח מתבצע באופן זהה,איך מסבירים את זה?

או שנשאל מה ההבדל בין "ישבע שאין לו בה בפחות מחציה" לבין "ישבע על השאר"?","174","","4972","True","True","False","","72","84.108.221.200","0","3950","בבא מציעא|ג ע"א",""),new Message("3994","3983","הוא לא נשבע על השאר","21/09/10 23:52","יג תשרי","תשע"א","23:52","דוד כוכב","שכן הוא ממילא לא יקבל את זה, אז למה לו להשבע?","125","","4972","True","True","False","","110","212.76.98.45","0","3950","בבא מציעא|ג ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);