var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=20456;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("דף יומי - יתרונות מול חסרונות","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=729")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","74"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","64"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","60")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("20456","0","ותולה בכל דבר","18/07/12 04:44","כח תמוז","תשע"ב","04:44","דוד כוכב","האם נשים שוחטות?
מה דין כתם בצבע חום?

על כך כאן.","125","","4309","True","True","False","","919","31.44.138.158","0","0","נידה|נח ע"ב",""),new Message("20463","20456","שחיטת נשים","18/07/12 09:25","כח תמוז","תשע"ב","09:25","כדי","לפני כשלוש שנים הערתי בגליון כאן דלכאורה מכאן מוכח דלא כמ"ש בהלכות א"י בתוס' ריש חולין. ושהמעדני יו"ט כאן הרגיש בזה, וכתב דלכן לא הביא הרא"ש בחולין ראיה מכאן, משום דשחטה משמע דיעבד. והמהרש"ם בדעת תורה (בסוף הפתיחה אשר בשם 'ראשית דעת' תכונה) כתב די"ל דמיירי בגדול עומד על גביה, דשרי לפי סברתו שם.


ואיני מבין מאי מייתי ראיה מדברי הפוסקים, הלא כל נידון הברוי"ן נדון רק בפוסקים האחרונים, ולכל היותר זו ראיה שלשיטת אותם פוסקים הרי הוא מראה טהור, וגם זה בספק.","249","","4309","True","True","False","","290","93.173.63.234","0","20456","נידה|נח ע"ב",""),new Message("20471","20463","ברוך שכיוונתי","18/07/12 18:37","כח תמוז","תשע"ב","18:37","דוד כוכב","ולענין מראה חוּם, אכן כתבתי להביא ראיה למקילים בכל גווני צבעי החום וכדברי השאילת יעב"ץ, ולמחמירים קשה למה לא אישתמיטתיה לאחד הפוסקים הקדומים או המאוחרים לתלות בדבר המצוי כל כך.
הרב דב ליאור מקל בכל מראה חום ואומר שאינו נחשב לנוטה לאדום.","125","","4309","True","True","False","","116","31.44.138.158","0","20456","נידה|נח ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82645);