var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=19588;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("על מעלת הפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=9140")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","49"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","43"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","26")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("19588","0","מדוע לא אומרים 'טומאת בין הסתרים', ר"ל","07/06/12 11:04","יז סיון","תשע"ב","11:04","יהודי_קדום","מדוע לא נגיד שאין דין 'טומאת בין הסתרים' אצל אשה כמו שלמדנו בכמה מקומות?

נפ"מ (שאם כן היה דין זה) אשה תהא נידה רק אם תראה.","233","","4343","True","True","False","","1001","79.183.169.221","0","0","נידה|יז ע"א",""),new Message("19590","19588","רק בטומאת מגע","07/06/12 12:37","יז סיון","תשע"ב","12:37","המכריע","דין זה שבית הסתרים אניו מטמא הוא רק בטומאה הבאה על ידי מגע. אבל נדה היא טומאה היוצאת מגופה, כלומר סיבת הטומאה אינה המגע בדם אלא המציאות שגופה פירס נדה, ומסלול הסתרים של הדם אינו מעלה ולא מוריד.
זה כתוב לגבי הבועלה שאילולא משום בועל נדה דגזיה"כ לטמאו ז' ימים לא היה מטמא אפילו טומאת ערב משום דמגעו בבית הסתרים (אם לא נגע בה בשעת ביאה).","199","","4343","True","True","False","","148","212.179.87.186","0","19588","נידה|יז ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82534);