var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=16838;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","45"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","28")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("16838","0","חשיבות המיעוט","18/01/12 04:59","כג טבת","תשע"ב","04:59","דוד כוכב","לשיטתו של רבי מאיר, בקישור זה.","125","","4484","True","True","False","","905","95.86.103.208","0","0","ערכין|ה ע"א",""),new Message("16839","16838","כמו בלשון הרע אסור לקבל מותר לחשוש","18/01/12 07:51","כג טבת","תשע"ב","07:51","קותי","ליד חשיבות המיעוט צריך להזכיר את הגריעותא של "כולם"
אם כל הסנהדרין אומרת חייב אז פטור כי לא יתכן שאין צד זכות
אם כולם אומרים חייב זה מעיד שהמחשבה היתה מאובנת ומוטה לצד אחד.

המציאות הנתפסת ע"י בני אדם אינה חד משמעית ולכן יש רוב ומיעוט
זה חידוש גדול מאוד שהתורה פסקה ללכת אחרי הרוב שהרי לא ברור שהמיעוט לא צודק","217","","4484","True","True","False","","165","89.139.223.100","0","16838","ערכין|ה ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82534);