var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=1346;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","72"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","63"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("1346","0","שיעור כל שהוא","17/01/10 14:44","ב שבט","תש"ע","14:44","דוד כוכב",""וכל היכא דתני כל שהוא לית ליה שיעורא"?

למסקנה,
לדעת רב יהודה אמר רב, רב ירמיה בר אבא, ורבי זירא, המושג "כל שהוא" אין פירושו 'משהו' - השיעור הקטן ביותר, אלא שיעור קטן יחסי.
ורב יוסף מסכים עמם רק במקום שנזכר לפני כן שיעור גדול יותר.

אולם גם במקום שהכוונה לשיעור הקטן ביותר, עדיין יש לכך שיעור, כאמרם במסכת יומא דף ל.
"אי דלא נראית - לא ניתנה תורה למלאכי השרת!",
כלומר שככלל אין דיני התורה עוסקים בדבר שלא ניתן לראותו בעין.

מכאן שגם שיעור חמץ האסור בכל שהוא, אין בכלל זה דבר שלא ניתן לראותו או לחוש בו.","125","","5221","True","True","False","","792","192.115.90.150","0","0","בבא בתרא|קנ ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);