var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=12918;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("האם אתה פנוי לסייע בהפצת תורה?","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5084")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","71"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","64"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","60")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("12918","0","אמוראים נדירים במסכת חולין","17/08/11 20:38","יז אב","תשע"א","20:38","שיננא","שמתי לב כבר כמה וכמה פעמים, שבמסכת חולין (עד כה) מופיעים אמוראים לא מוכרים ונדירים (לצערי לא ערכתי אצלי רשימה, אך הרושם הנ"ל די חזק).
על מה זה מצביע? מה זה אומר?

[התעוררתי לכך היום בעקבות גירסת התוס' בעמוד שלנו - "עולא בר (רבי) זכאי", אך כאמור גם בדפים קודמים חשתי בכך]

ועוד שמתי לב, שבמסכת שלנו יש בהחלט באופן לא מבוטל גם אמוראים מארץ ישראל (כדוגמת ר' יוחנן) - כך שקצת מתמיה מדוע אין גם ירושלמי על קדשים.","146","","4642","True","True","False","","1219","77.124.31.209","0","0","חולין|נב ע"א",""),new Message("12922","12918","בנוגע לירושלמי על קדשים","18/08/11 09:17","יח אב","תשע"א","09:17","לינקוש","עיין באשכול הודעות שכאן.","58","","4641","True","True","False","","189","77.127.123.20","0","12918","חולין|נב ע"א",""),new Message("12923","12918","הצעה","18/08/11 10:57","יח אב","תשע"א","10:57","המכריע","אולי משום שכל העוסקים בשחיטה ובבדיקה התמחו במשך השנים במקצוע זה, מתוך שהביאו את שאלותיהם בפני גדולי הדור וכדומה, ונוצרו מומחים רק למקצוע זה. שלא היה בידם דברים מחודשים בשאר מקצועות התורה.","199","","4641","True","True","False","","170","213.151.58.49","0","12918","חולין|נב ע"א",""),new Message("12926","12918","כמות האמוראים","18/08/11 13:17","יח אב","תשע"א","13:17","לינקוש","קשה לקבוע כמה אמוראים היו, שכן לכמה חכמים היו שמות זהים ואחרים נזכרו ביותר מכינוי אחד.

יש (היימן, גוטמן) המפליגים ומעריכים ב-3,400 את מספר האמוראים הנזכרים בשני התלמודים ובמדרשים;

אחרים (ספראי, גולדברג) נוקבים במספר 2,000 בקירוב,

ויש (אלבק) הממעטים עד למספר מינימאלי בטווח של 773 אמוראים – 371 בא"י ו-402 בבבל.


(ש"ז הבלין, "תלמוד בבלי", האנציקלופדיה העברית, לב, עמוד 858)","58","","4641","True","True","False","","230","77.127.123.20","0","12918","חולין|נב ע"א",""),new Message("13231","12918","דעת הדורות","27/08/11 22:17","כז אב","תשע"א","22:17","הודו_כי_טוב","מצאתי איזה קישור לספר - שושלת החכמים","207","","4632","True","True","False","","165","46.117.14.249","0","12918","חולין|נב ע"א",""),new Message("12974","12923","רגליים לדבר","21/08/11 02:23","כא אב","תשע"א","02:23","המכריע","בדף נה: שאלתינהו לכולהו טרופאי דמערבא. וברש"י מורי הוראות על הטריפות.","199","","4638","True","True","False","","175","31.44.134.170","0","12918","חולין|נב ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);