var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=12442;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("למי שלא לומד דף יומי","http://daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=31807")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","52"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","49"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","32")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("12442","0","גדר שני ראשין","28/07/11 01:09","כו תמוז","תשע"א","01:09","המכריע","לכאורה אם יחזיק את כל הסכין מחוץ לראש הראשון וימשוך על אחד ואחריו על השני, הוי בזה אחר זה, וסגי מלא ב' צוארין בסך הכל, קודם שוחט אחד ואחריו שני. ולכאורה הדין כאן הוא במניח הסכין מול הצוארים ומושך, או לפחות מול הצואר הראשון ורק אז בעינן ג' צווארים. ויל"ע.
ובאמת הא גופא לא נתבאר גם בראש אחד, אי יש חילוק באופן שמתחיל עם סכין מחוץ לראש, או הסכין נגד הראש. ודוק.","199","","4659","True","True","False","","1023","212.76.100.97","0","0","חולין|לא ע"א",""),new Message("12452","12442","מקום עמידת הסכין","28/07/11 02:03","כו תמוז","תשע"א","02:03","דוד כוכב","'אם יחזיק את כל הסכין מחוץ לראש הראשון וימשוך על אחד ואחריו על השני' - בהא לא קמיירי, זה אינו נקרא "התיז שני ראשין בבת אחת", אלא בזה אחר זה.
גם בראש אחד, מדובר שעודף הסכין נמצא מחוץ לראש, ויגיע לראש בדרך הילוך הסכין. הרי מדובר "שהוליך ולא הביא" (אם הוליך והביא כשר בכל שהוא), לכן חלק הסכין שאינו מגיע לצוואר הבהמה באותה שחיטה אינו רלוונטי לשחיטה זו, ואינו נחשב לחלק מאורך הסכין, "שאין הסימנין נחתכין במשיכה זו לבדה בלא דרסה" (רש"י בדף ל ע"ב).","125","","4659","True","True","False","","129","95.86.97.19","0","12442","חולין|לא ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82563);