var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=12127;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מכיר סיפור לחיזוק לומדי הדף היומי?","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=19605")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","74"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","64"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","60")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("12127","0","בסוגיית תחילת הציהוב","19/07/11 23:44","יז תמוז","תשע"א","23:44","המכריע","א. הגמרא דוחה כי איצטריך קרא לנרבע ונעבד. כבר מעיר רש"י דזו ממש מחיקת ברייתא. כלומר דהתנא נקט רק לאסמכתא, ובאמת דרשינן מיניה דרשה אחרת שהגמרא ממציאה אותה, כולל המצאת "סלקא דעתא" מורכבת. התוס' הרחיבו יותר את ההערה הזו, שהרי כל זה נעשה לא כדי ליישב קושיא, אלא כדי לדחות ראייה. יש בנותן ענין לציין מקום דומה במס' ב"מ (אין תחת ידי ב"מ לציין. מי זוכר היכן?) בסוגיא של שכוח בשדה ולא בעיר שתוס' שואלים כעין זה, וכי מפני שרוצה לדחות ראייתו מגיה הברייתא.

ב. למעשה ראיית רבא נדחתה, וא"כ בעיית ר' זירא סלקא בתיקו, דומיא דשתי הבעיות הבאות.

יצויין (בטח כולם שמו לב) שג' הבעיות דר' זירא הן באותו ענין, שלב ביניים של מעבר ממצב למצב, האם הוא מצב עצמאי או ספק. תחילת הציהוב, פלגס, שיאור. זו גם הסיבה שהן מובאות כאן.

ג. עבודת כוכבים שנאמר פן תשחיתון. (שייך לפינת תחביבו של). הדף של יז בתמוז, ראיה מקריאת תשעה באב, יהפוך לנו ה' לששון ולשמחה. לאוהבי פלפולים, חורבן ראשון משום ג' חמורות, ביניהם ערוה וע"ז, המובאים כאן ביום תחילת החורבן.","199","","4674","True","True","False","","1072","95.86.90.177","0","0","חולין|כג ע"א",""),new Message("12143","12127","התווכחו אצלינו בשיעור","20/07/11 08:49","יח תמוז","תשע"א","08:49","מתפעל","היה מי שאמר שבן יונה גדל ועובר את הציהוב, הוא נהיה תור. זה בעצם אותו מין.
אני הבנתי שתור זה בכלל סוג אחר של יונה.

מה ידוע לכם על כך?
האם יש רק 2 סוגים של יונים?

מעניין שמתוך כל הציפורים רק היונים כשרים להקרבה.
ומי זה שהמציא שהיונה מסמלת שלום?

כידוע, כנסת ישראל נמשלה ליונה.","148","","4673","True","True","False","","210","94.188.248.70","0","12127","חולין|כג ע"א",""),new Message("12153","12143","עיין נא ב"פורום דף היומי" הנפלא...","20/07/11 11:08","יח תמוז","תשע"א","11:08","המכריע","באשכול המתחיל מה בין תורים לבני יונה, ותמצא נחת","199","","4673","True","True","False","","148","95.86.90.177","0","12127","חולין|כג ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82645);