var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=11353;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("11353","0","האומר אחד מכבשי הקדש והיו לו שלשה","27/06/11 00:50","כה סיון","תשע"א","00:50","המכריע","א. היו לו שלשה הבינוני הקדש. ובגמ' דחוששין לגדול ולבינוני. היכי עביד ימתין עד שיפול מום בבינוני והגדול יישאר תמים, וכו'. עי' רש"י. ויש לעיין אם יפול מום בגדול קודם, האם יוכרח להמתין שיפול גם בבינוני, ואז יקח שור שלישי בערך הגדול ויאמר כל היכא דאיתיה למקודש, יתחלל על זה. או דיכול מיד לחלל את הגדול על הבינוני ולומר אם הגדול הוא הקדוש, הרי אזל ליה נדריה ממנו, דהא לא מיירי במשנה באומר הרי עלי הגדול, אלא אמר גדול שבכבשי או בשוורי הקדש, ויכול השתא להביא במקומו קטן לכו"ע, ויחלל על הבינוני.
ב. מעולה שבבתים. יושם לב שזו הוה אמינא שנדחית בסוף הסוגיא","199","","4694","True","True","False","","934","212.76.106.29","0","0","מנחות|קח ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);