var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=10646;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("זמני היום","http://www.daf-yomi.com/content.aspx?pageid=126")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","64"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","47"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","36")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("10646","0","קול טוב לבשמים רע ליין","03/06/11 02:09","א סיון","תשע"א","02:09","הודו_כי_טוב","כשם שהדיבור יפה לבשמים כך דיבור רע ליין

מקווה שמישהוא ירחיב בנושא במיוחד על היין נכנס יין יצא סוד","207","","4716","True","True","False","","991","89.138.103.217","0","0","מנחות|פז ע"א",""),new Message("10663","10646","מעניין שבמסכת כריתות כתוב הפוך ","03/06/11 17:01","א סיון","תשע"א","17:01","דוד שפירא","כריתות ו: כתוב "כשם שהדיבור רע ליין כך דיבור יפה לבשמים"","180","","4716","True","True","False","","902","95.86.104.230","0","10646","מנחות|פז ע"א",""),new Message("10719","10646","הסבר יפה של הראי"ה קוק","05/06/11 18:12","ג סיון","תשע"א","18:12","baadann","מופיע בחוברת יוסף דעת על הדף שלנו. את החוברת ניתן לקרוא באתר זה או בקישור.
אגב, ישר כוח לעורכי החוברת שאינם חוששים להכניס דברים של רבנים מכל הזרמים בניגוד לעמיתיהם במאורות הדף היומי ששם זה בל יראה ובל ימצא.","201","","4714","True","True","False","","124","212.179.87.179","0","10646","מנחות|פז ע"א",""),new Message("10675","10663","זה לפי הנושא","04/06/11 21:17","ב סיון","תשע"א","21:17","הודו_כי_טוב","פה הנושא הוא היין שם הבשמים
זה לא הפוך","207","","4715","True","True","False","","163","89.138.139.31","0","10646","מנחות|פז ע"א",""),new Message("10676","10675","זה כן הפוך","04/06/11 21:28","ב סיון","תשע"א","21:28","בבא רגל","מי נתלה במי?
ומה בדיוק אמר ר' יוחנן?","51","","4715","True","True","False","","241","77.126.83.246","0","10646","מנחות|פז ע"א",""),new Message("10684","10675","התוספות אצלנו חושב כמוני ","04/06/11 22:23","ב סיון","תשע"א","22:23","דוד שפירא","תוד"ה "כשם שהדיבור":"בפרק קמא דכריתות (דף ו:) קאמר רבי יוחנן איפכא"","180","","4715","True","True","False","","222","95.86.86.104","0","10646","מנחות|פז ע"א",""),new Message("10678","10676","לר' יוחנן דאמר ר''י כשם שהדיבור רע ליין","04/06/11 22:00","ב סיון","תשע"א","22:00","הודו_כי_טוב","לר' יוחנן דאמר ר''י כשם שהדיבור רע ליין כן הדיבור יפה לבשמים
אם היה כתוב שהדיבור טוב ליין זה היה הפוך","207","","4715","True","True","False","","235","89.138.139.31","0","10646","מנחות|פז ע"א",""),new Message("10679","10678","צר לי","04/06/11 22:05","ב סיון","תשע"א","22:05","בבא רגל","אך את דבריך אלו כבר הבנתי בהתחלה,
אך דומה שאתה לא הבנת את תגובתי,
אז אנסה לבאר:
אצלנו נאמר: "כשם שהדיבור יפה לבשמים כך דיבור רע ליין" - משמע שכבר היה ברור שהדיבור יפה לבשמים ובא ריו"ח לחדש על יין.
בכריתות נאמר להיפך: "כשם שהדיבור רע ליין כך דיבור יפה לבשמים" - משמע שכבר היה ברור שהדיבור רע ליין ובא ריו"ח לחדש על הבשמים.","51","","4715","True","True","False","","322","77.126.83.246","0","10646","מנחות|פז ע"א",""),new Message("10683","10679","[ללא נושא]","04/06/11 22:22","ב סיון","תשע"א","22:22","הודו_כי_טוב","אני פשוט משער ששני הענינים ידועים ומכיוון שבמנחות הנושא הוא היין
נרשמו הבשמים בתחילת המשפט ובכריתות הנושא הוא הבשמים אז
נרשם היין בראש המשפט .
אם היה לימוד דבר מדבר הגמרא היתה אומרת
זאת נכון ?","207","","4715","True","True","False","","175","89.138.139.31","0","10646","מנחות|פז ע"א",""),new Message("10688","10684","התשובה של התוס'","05/06/11 01:36","ג סיון","תשע"א","01:36","המכריע","היא בדיוק כמו שכתב הודו שהעלה לפורום את הודעתו דקה אחריך..","199","","4714","True","True","False","","122","95.86.120.195","0","10646","מנחות|פז ע"א",""),new Message("10718","10688","ברוך שכיוונתי ","05/06/11 17:12","ג סיון","תשע"א","17:12","הודו_כי_טוב","","207","","4714","False","True","False","","162","89.138.139.31","0","10646","מנחות|פז ע"א",""),new Message("10721","10719","אגב","05/06/11 18:57","ג סיון","תשע"א","18:57","לינקוש","את 'יוסף דעת' מחבר יהודי (חרדי) יקר, ענו וצנוע, תלמיד חכם, כמדומני משכונת הר נוף בירושלים.
את כל המלאכה הוא עושה בכוחות עצמו, לבדו.
הוא כעת נמצא כבר בסבב השני של עריכת החוברות הללו, ומרחיב ומוסיף על הראשונות.

אף לענ"ד המפעל שלו אדיר ומרשים ביותר!

כשפגשתי אותו, שאלתי אותו על כך שהוא מכניס מגוון עצום ורחב ביותר של מקורות בחוברת (ומנין התעוזה הזו?), והשיב לי בחיוך... ","58","","4714","True","True","False","","157","2.54.69.25","0","10646","מנחות|פז ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82611);