var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=10176;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","64"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","46"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","35")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("10176","0","תקריב "מכל מקום"","20/05/11 15:06","טז אייר","תשע"א","15:06","המכריע","הברייתא דנה על עומרין, יבש, ועל הזמן. רש"י מפרש שסוף הברייתא זה סיכום מקביל למה שהועלה קודם. תקריב כל שהוא - כלומר בכל מצב שהוא אף מן העומרין. תקריב מכל מקום - כלומר לח הוא מהקרוב לירושלים, הרחוק מירושלים מתייבש כמו שלמדנו לעיל. מכל מקום אפילו מן הרחוק. לא כמו שאנו רגילים ש"מכל מקום" זה משהו מקביל ל"איך שיהיה" בערך. תקריב אפילו בשבת - זה קשור לביום כפי המבואר בסוגיא הסמוכה דהא בהא תליא. ואח"כ הברייתא מוסיפה ואפילו בטומאה שלא דובר עליה קודם, ואיידי שבת נקטה דכל הדוחה שבת דוחה טומאה. אמנם בעמוד ב' דרשו דחיית עומר את השבת מקרא אחרינא וידבר משה.","199","","4730","True","True","False","","999","95.86.66.186","0","0","מנחות|עב ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82611);