var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=100390;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("ברוכים הבאים לפורום פורטל הדף היומי","")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","47"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","27"),new MostViewed("107163","הגהות הגר"א בבא מציעא עו","אוריאל שלמוני","14/05/24 18:18","605","19")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("100390","0","וכולן מזנות ותולות בבעליהן","03/07/22 09:44","ד תמוז","תשפ"ב","09:44","אחיקם קשת","התמיה על כך ברורה.
לענ"ד ההסבר לכך הוא, שהקב"ה טבע בטבע האדם לדאוג לטובת עצמו, גם שלא במודע, וטבע זה, כשאר הטבעים, נוהג ע"פ הכלל, ואינו מבחין אם סיבת הכלל (הדאגה לטובת עצמו) שייכת גם במקרה הפרטי הנוכחי.
לדוגמה, טעם מתוק אהוב על בני האדם. למה? כי בעיקרון סוכה באמת מועיל לנו, הוא נותן כוח ועירנות. אבל היום במדינות המפותחות יש לנו יותר מידי סוכר, ואנחנו יודעים שהוא מזיק לנו. בכל זאת, אנחנו ממשיכים בטבענו לאהוב את הטעם המתוק. למה? כי הטבע נוהג על פי הכלל, והוא לא בודר אם סיבת הכלל קיימת בכל מקרה (הוא עושה "לא פלוג"...).
כך לגבי דברי הגמרא במו"ק (ט:) אשה על פתח קברה מתקשטת. ברור שהסיבה לטבע הנשים להתקשט הוא כדי למצוא חן בעיני האיש, שיישא אותה וכו'. אבל על פתח קברה זה כבר לא שייך, והיא יודעת את זה. בכל זאת, הטבע קיים.
כך לענ"ד צריך לומר גם בענייננו. בטבעה של האשה יש את היצר הידוע (ברור שגם לגברים - לא פחות, אבל אין להם חשש של הריון). ובטבעה יש את החשש שיגלו שזינתה. לכן בטבעה לדאוג לעצמה ל"כיסוי", להיות נשואה למישהו. טבע זה, שבא לדאוג לטובתה, קיים גם במקרים רבים שבפועל האישה לא מעלה על דעתה לזנות חלילה.","510","","683","True","True","False","","314","212.76.116.137","0","0","יבמות|קיח ע"ב",""),new Message("100392","100390","ניסוח נורא בעיני","03/07/22 09:57","ד תמוז","תשפ"ב","09:57","אור חדש","בבקשה תמחק או לפחות תקן:

לטעון שבטבע האשה יש יצר פריצות של זנות?!?
ולגברים מה?
הפריצות זה רק אחד הביטויים למה שנקרא יצר המין, ביסודו קיים בכל בע"ח, אינסטינקט בסיסי של התרבות, אחד היצרים הבסיסיים והחזקים בכל אדם שלא דואג לעדן יצריו החייתים","458","","683","True","True","False","","87","77.139.145.160","0","100390","יבמות|קיח ע"ב",""),new Message("100393","100390","הבנה אחרת","03/07/22 10:25","ד תמוז","תשפ"ב","10:25","אבי גרינבלט","כולן מזנות (גם גברים עלולים וכדברי א"ח) אלא שכאשר הן מתעברות , הן תולות בבעליהן ואין ענין הקשור ליצר של הנשים בהשוואה לזה של הגברים שהרי "אין אפוטרופוס לעריות".","539","","683","True","True","False","","93","176.228.3.212","0","100390","יבמות|קיח ע"ב",""),new Message("100409","100390","פירוש אחר","03/07/22 23:10","ד תמוז","תשפ"ב","23:10","אור חדש","סוף הפרק סתום למדי וכיוון שרשי ואף המהרשא נלאו מלפרשו נראה שאין לנו אלא לתת פירוש שיהיה הפחות נמנע

עכ נל כך:
שאחר שהזכרנו הבעלים הגרועים וכביכול היתרון בעצמם הזיווג עימם עם כל כמה שגרועים הם..
מסכמת המסורת דבר פשוט
כל אותן נשים שכביכול 'מאושרות מזיווג גם עם מוכה שחין' אינן אלא סובלות בחברתו ומחפשות באמת גבר 'נורמלי' ומזנות, ומה תרוצן להפקרותן? בעליהן! כלומר פשוט שהכללים של ר"ל וחבריו לא באמת עובדים במציאות","458","","683","True","True","False","","71","147.235.203.222","0","100390","יבמות|קיח ע"ב",""),new Message("100394","100392","הי הי","03/07/22 11:07","ד תמוז","תשפ"ב","11:07","אחיקם קשת","לא כתבתי "פריצות של זנות", אלא "פריצות", והכוונה לאותו יצר ידוע.
בכל זאת, מחקתי את המילה "פריצות", אבל הכוונה - אותה כוונה.

לגבי שאלתך על גברים - הוספתי שם בסוגריים (וחשבתי שהכוונה ברורה)","510","","683","True","True","False","","59","212.76.116.137","0","100390","יבמות|קיח ע"ב",""),new Message("100395","100393","לא היתה הו"א לאף אחד","03/07/22 11:13","ד תמוז","תשפ"ב","11:13","אחיקם קשת","שלנשים יש יותר יצר מלגברים.
מה שבאתי ליישב הוא שהרי אנחנו מכירים נשים רבות שלא עלה בדעתן לזנות, ואיך הגמרא מייחסת לכולן את הטעם הזה כשהוא לא שייך","510","","683","True","True","False","","71","212.76.116.137","0","100390","יבמות|קיח ע"ב",""),new Message("100396","100395","בדיוק לכך התייחסתי","03/07/22 11:14","ד תמוז","תשפ"ב","11:14","אבי גרינבלט","והריון שייך בכולן. השלילי בודאי שלא. (אכן כעת ראיתי שהוספת)","539","","683","True","True","False","","65","176.228.3.212","0","100390","יבמות|קיח ע"ב",""),new Message("100413","100409","ועכשיו ראיתי","04/07/22 08:42","ה תמוז","תשפ"ב","08:42","אור חדש","שכן פירש"י בכתובות ופשוט","458","","682","True","True","False","","65","188.64.207.82","0","100390","יבמות|קיח ע"ב","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82837);