var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=92144;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107319","שאלה בלשון הגמרא","שמואל דוד","27/06/24 20:40","595","71"),new MostViewed("107310","אליהו הנביא בבית קברות של גויים","sha","27/06/24 07:33","399","70"),new MostViewed("107339","שאלות על ב"ב - הגר"ח קנייבסקי","לינקוש","30/06/24 19:46","58","69")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("92144","0","כל האזרח ישבו בסוכות לשון רבים!","04/08/21 08:32","כו אב","תשפ"א","08:32","איתיאל","חכמים לומדים מהפסוק "כל האזרח בישראל ישבו בסוכות" - ראויים כל ישראל לישב בסוכה אחת. ומכאן שאף אם אין הסוכה בבעלותו (שאול) יוצא ידי חובה.

לא ברור לי איך מסתדר הלימוד. הרי הפסוק נקט לשון רבים: "בסוכות". היינו כל אחד בסוכה שלו!

אולי זה לימוד של "אם למסורת", על פי הכתיב "ישבו בסכת", כאילו כתוב כאן לשון יחיד","842","","1065","True","True","False","","343","","0","0","סוכה|כז ע"ב",""),new Message("92146","92144","נלענ"ד","04/08/21 08:38","כו אב","תשפ"א","08:38","אבי גרינבלט","שכדבריך מובן מתוך רש"י.
יש שלמדו מריבוי המילה "כל" שאינה נצרכת אלא לריבוי.","539","","1065","True","True","False","","62","77.126.91.236","0","92144","סוכה|כז ע"ב",""),new Message("92213","92144","אכן, הנוסח ברש"י - מהדורת ארנד","05/08/21 12:53","כז אב","תשפ"א","12:53","יחיה","כל האזרח [בישראל] ישבו בסוכות - [בסכת] כתיב, דמשמע סוכה אחת לכל ישראל, שישבו בה זה אחר זה, ואי אפשר [שתהא של כולם], דלא מטי שוה פרוטה לכל חד [וחד], אלא על ידי שאלה.","1493","","1064","True","True","False","","61","141.226.162.129","0","92144","סוכה|כז ע"ב",""),new Message("92148","92146","יש שגרסו ברש"י "ישבו בסכת" כפי שאמרת","04/08/21 08:49","כו אב","תשפ"א","08:49","אלעד סטופל","","282","","1065","False","True","False","","58","213.151.59.54","0","92144","סוכה|כז ע"ב","")];var iTotalPages=814;var SeverTime;fInitTree();getPersist(66144);