var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=18980;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("על מעלת הפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=9140")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107280","תלמוד גשר לחיים - הדף היומי😊","תלמוד גשר לחיים","25/06/24 18:18","53281","159"),new MostViewed("107276","הגהות הגר"א ב"מ קד עד סוף המסכת","אוריאל שלמוני","24/06/24 08:59","605","73"),new MostViewed("107279","עד היכן נחשב - ידו מגעת ?","מרדכי דב זינגר","25/06/24 12:50","807","68")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("18980","0","מעילה במחובר לקרקע - היכל ה'","04/05/12 20:45","יב אייר","תשע"ב","20:45","אמלתראות","האיך נחשב מעילה בהשענה על כותלי המקדש, ה"ה מחובר לקרקע, וגם רבי יוחנן נהנה מצל המקדש למה נחשב מעילה

וגם הלא מתחילה נתקעו בבנין בחול ואחרי כן הקדישו, ע"כ אין לתרץ מהלכה ברמב"ם דבבית איכא מעילה דהיינו דוקא בהקדשו ואח"כ בנאו ודו"ק","267","","4441","True","True","False","","1024","68.199.172.225","0","0","מעילה|יז ע"ב",""),new Message("18985","18980","תשובה","05/05/12 21:18","יג אייר","תשע"ב","21:18","כדי","עי' לקמיה בדף כ. שבהנאה הנראית לעיניים אסור אף במחובר.
ועי' בתוס' (יג.) ד"ה שאני, מה שהקשו על הרשב"ם. וי"ל. וגם על תירוצם יש לעמוד, למה לא העמידו בכה"ג. וע"ש בגמ' ש"מ אבקה וכו'.
וריב"ז, עי' בפסחים (כו.) שהיה מותר משום שצל ההיכל לתוכו עשוי, וחשיבא הנאה של"כ כדפירש"י שם. ובלא"ה יל"ע טובא אי צל חשיב מחובר.","249","","4440","True","True","False","","198","93.172.187.140","0","18980","מעילה|יז ע"ב","")];var iTotalPages=814;var SeverTime;fInitTree();getPersist(66021);