var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=1867;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("על מעלת הפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=9140")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107280","תלמוד גשר לחיים - הדף היומי😊","תלמוד גשר לחיים","25/06/24 18:18","53281","156"),new MostViewed("107276","הגהות הגר"א ב"מ קד עד סוף המסכת","אוריאל שלמוני","24/06/24 08:59","605","69"),new MostViewed("107279","עד היכן נחשב - ידו מגעת ?","מרדכי דב זינגר","25/06/24 12:50","807","67")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("1867","0","מעשה חידודים לאו כלום היא","18/04/10 16:03","ד אייר","תש"ע","16:03","דוד כוכב","ואידך: ההיא ומתו גם שניהם מאי דריש ביה? אמר רבא: למעוטי מעשה חידודים. - ואידך: מעשה חידודים לאו כלום היא.

בביאור הגר"א אבן העזר סימן כ ס"ק א הקשה מכאן לרמב"ם הסובר שגם חיבוק ונישוק בעריות הוא איסור מהתורה.
ותירץ שהרמב"ם כתב ש"לאו כלום הוא" רק לענין מיתה, וכן לאוסרה על בעלה. וכמו שכתב רש"י "לא כלום הוא - ולא איצטריך למעוטי", כלומר שלא כלום הוא רק לענין שאין צורך בפסוק "ומתו גם שניהם" ללמד שפטורים ממיתה.","125","","5187","True","True","False","","2681","95.86.93.122","0","0","סנהדרין|סו ע"ב","")];var iTotalPages=814;var SeverTime;fInitTree();getPersist(66014);