מהי סברת רש"ל למחוק מילים אלו ? במילים אחרות , ידוע שר"ש לא סובר מוקצה מחמת מיאוס אבל מה ההכרח להסביר בצורה שתובן בדווקא שזו שיטתו של רבי שמעון במוקצה מחמת מיאוס או לפחות להביא את שני הטעמים ? אולי בעקבות פירוש רש"י וא"כ מי הביא את התוספת הזו עד שרש"ל גורס למוחקה , אין טעות של אות אחת ? אולי בגלל הדיון שבא מיד לאחר מכן שהענין מתברר בין רבא לרב אויא ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום