מהפייסבוק
לא נעים לראות אתר סגוראבל זה מה שקרה לנו לצערנו למשך 24 שעות, בעקבות תקלה נרחבת בשרת, מהטובים והמתקדמים בעולם, בו האתר שלנו מאוחסן – ובעקבות כך, אלפי הגולשים שלנו לא יכלו להסתייע בפורטל הדף היומי לצורך הלימוד שלהם.
עצוב.
אבל בצד עוגמת הנפש הגדולה הזו – הרווחנו משהו:
קיבלנו עשרות רבות של פניות במהלך היום, ממגוון עצום של לומדים, ונוכחנו שוב לדעת עד כמה פורטל הדף היומי מסייע ללומדים רבים, ממגזרים, סגנונות, מקומות וגילאים שונים.
(מבחר ציטוטים סמלי מפניות שקיבלנו: "אני קם כל בוקר בשעה 03:00 ומכין באמצעות האתר לשיעור שאני מוסר...", " קודם כל יישר כח על האפליקציה המדהימה של הדף היומי, בזכותה אני לומד דף יומי כבר שנה וחצי בערך, יישר כח! אבל הבוקר...", "אני משתמש באפליקציה שלכם כבר כמה שנים באופן קבוע בכל יום...", "היי קודם כל אני מחוייב בתודה ענקית. בזכותכם אני זוכה להישאר מחובר ללימוד הדף היומי אז תודה רבה, אבל נראה שקרה משהו לשרת שלכם", "מסכנים, בטח אתם מוצפים בגלל זה... רק מדגיש שאתם עושים עבודת קודש ושירבו זכויותיכם. עלו והצליחו ותודה על התגובה המהירה", "מה קרה לדף הבית שלי??", "תודה על השירות המסור והמיוחד. אין לי מילים. תודה רבה ויישר כח גדול", "האם נסגר האתר החשוב ביותר בעולם?")
ותודה מיוחדת לשני מומחי ה-host של פורטל הדף היומי, שכבר משעה 07:00 בבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה היו זמינים וניסו בכל דרך למצוא פתרונות זמניים וקבועים.
אגב,
חלק לא מבוטל מהפונים במהלך היום, פתחו תחילה בשבח אכסניה, ואף אמרו שהם מרגישים לא נעים לפנות אלינו כך לראשונה, כי היה ראוי שיפנו להוקיר תודה גם סתם כך ביום חול ולא רק כשנוצרה תקלה.
מסכימים בהחלט