קראתי פעם, ואני לא זוכר איפה, שבמקור יש חילוק בין "והתניא", שהוא קושיא, לבין "והא תניא", שהוא ראיה בניחותא. ורק בגלגולי המעתיקים לא הבחינו בזה. (אגב מרש"י מוכח שכבר אצלו לא היה חילוק זה, כי בכל מקום שיש "והתניא" בניחותא רשי מדגיש זאת, ומוכח שמהלשון לא היה אפשר להבין זאת לבד.)
מישהו מכיר מה המקור לחידוש הזה? תודה מראש
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום