העיקרון שאין הקב"ה מביא תקלה לצדיקים עם הפסוק בקוהלת 'כי אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא' ? ועוד, אילו היה הקב"ה עושה שלא תארע תקלה גם למי שאינם צדיקים גמורים, היו גם לצדיקים הלא גמורים פחות חטאים, ומדוע אינו עושה כן, והרי אין הקב"ה בא בטרוניה עם בריותיו ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום