הרי אינה נדרשת לבצע פעולה מסויימת , העיקרון המנחה הוא הניסיון למנוע את מחיקת שם השם. הרמב"ן באמת מסביר שאין כאן תנאי ובדברי התוס' אולי משמע שיש כאן תנאי. כיצד מבארים את התנאי עפ"י התוס' ומה משמעות השאלה על רבי מאיר ,עפ"י הרמב"ן ?
האם ניתן להבין עפ"י התוס' התנאי נועד לנו השומעים את הדברים ?
האם עפ"י הרמב"ן ניתן להבין את השאלה על רבי מאיר , מדוע התורה לא ניסחה את הדברים לשני הצדדים (עפ:י העיקרון של ר"מ) למרות שזה לא כתנאי ?
האם בגלל שבפסוק הבא , יש התייחסות לאשה שכן סטתה ולא נאמר מה יקרה לה (חנקי) ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום