הגמרא נותנת שלוש סיבות לכך שהמורד משלם על מרידתו פחות מהמורדת. היות וההסבר הראשון נראה הגיוני ומובן לגמרי ( בגלל שכר שבת ), מדוע טורחת הגמרא כ"כ להביא גם את שני ההסברים הנוספים שנראים גם נלווים בלבד ומצד דרך ארץ. מה הכריח את הגמרא להביאם, מה חולשת ההסבר הראשון, ומה מוסיף השלישי על השני ( או להיפך ) ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום