כשקראתי את הגמרא הבנתי שבמסכת עירובין לא חוששים לדעת רבי עקיבא (בכל ההלכות שהוא אמר), אך כאשר ראיתי את רש"י הבנתי אחרת - שהלכה כדברי המיקל בעירובין.
אז איך בדיוק להבין את הגמרא? אם כדברי רש"י - אז היה צריך להיות כתוב בגמרא "בעירובין - הלכה כדברי המיקל" (וזה לא משנה אם זה ר' עקיבא או מישהו אחר), ואילו מהגמרא משמע שזה משהו מול רבי עקיבא "אישית".
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום