גמ' לו' ב' או דלמא לשהות תנן ואי גו"ק אין אי לא לא וכ"ש להחזיר,
מבואר בגמ' דפשיטא דחזרה חמיר טפי משהייה, וצ"ב דלכא' בשהייה דאסור שמא יחתה בגחלים יש חשש מלאכת מבעיר מה"ת, משא"כ בחזרה דהוא רק מיחזי כמבשל, ולמה פשיטא ליה להש"ס דמיחזי כמבשל חמיר טפי משמא יחתה שהוא חשש דאו'.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום