אסור ליתן פת לתנור דחיישינן שיעשה פעולות לזירוז האפיה, אלא אם כן כבר קרמו פני הלחם שאז אין לחשוש. אבל מה לגבי הרדיה? אמנם מצינו בגמרא שזו חכמה ולא מלאכה, ומ"מ הרי זה איסור דרבנן, וכאן משמע שברגע שקרמו פניה, לא איכפת לן שימשיך עוד מעט להיאפות ואח"כ יוציא את הפת בשבת. ולמה זה מותר לכתחילה?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום