א: "ר' יוחנן אמר אף בתפלת ערבית שנאמר {תהילים קמא-ב} תכון תפלתי קטרת לפניך משאת כפי מנחת ערב". מדוע אם כן הספרדים אומרים פסוק זה לפני תפילת מנחה כאשר הגמרא אומרת שזה עולה על תפילת ערבית דוקא?
ב: "רב נחמן בר יצחק אמר כאילו בנה אחת מחורבות ירושלים שנאמר {ירמיה לג-יא} כי אשיב את שבות הארץ כבראשונה".
שבות הארץ, מדוע אם כן נקט ירושלים בדוקא?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום