var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=9767;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","65"),new MostViewed("107093","הגהות הגר"א ב"מ סד","אוריאל שלמוני","02/05/24 10:18","605","49"),new MostViewed("107091","המתרגם ומזרעך לא תתן להעביר למולך ...","איתן","02/05/24 02:13","123","49")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("9767","0","ג' הערות בסוגיא דתנופה והגשה","09/05/11 23:25","ה אייר","תשע"א","23:25","המכריע","א. תנן מנחת העומר ומנחת קנאות טעונות הגשה ותנופה. לכאורה צריך ביאור, הלא הרגע אמר התנא דתנופה קודמת להגשה, ומדוע הפך הסדר. ואפשר איידי דתנופה מפורשת והגשה מייתי לה מדרשא, חביבא ליה.

ב. ר' שמעון אומר ג' מינין טעונות ג' מצוות שתים בכל אחת ואחת ושלישית אין בהן. מענין שר' שמעון אומר דבר דומה בקידושין טז: ד' מעניקין להן ג' באיש וג' באשה ואין אתה יכול לומר ד' באחד.

ג. הני מילי מנחה דאיקרי חטאת וכו'. יש כאן עומק בסוגיא. נמצא שהטעם שהגשת מנחה בקרן מערבית (דרומית) אינו כלל בגלל לפני ה'! אלא מפני שנאמר פני המזבח והיינו דרום, ומכיון שלכל הדרום לא היה יסוד, ומנחה טעונה יסוד כחטאת, לכן בהכרח ההגשה בקצה המערבי של הדרום היכן שהיה יסוד.","199","","4746","True","True","False","","1030","31.44.140.177","0","0","מנחות|סא ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82652);