var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=93797;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","65"),new MostViewed("107093","הגהות הגר"א ב"מ סד","אוריאל שלמוני","02/05/24 10:18","605","47"),new MostViewed("107091","המתרגם ומזרעך לא תתן להעביר למולך ...","איתן","02/05/24 02:13","123","45")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("93797","0","האם אפשר לקבל הסבר מעמיק","22/09/21 16:40","טז תשרי","תשפ"ב","16:40","עלי","כיצד מסתדרת מחלוקת ב"ש וב"ה לשיטתייהו לגבי השאלה אם יש בניין בכלים.
מהי סברת היסוד העמוקה של מחלוקת זו, הרי לא סביר שנחלקו בכך סתם אלא ודאי יש בזה משהו רעיוני עמוק. מהו עומק המחלוקת ? ( בספר 'לשיטתייהו' של הרבי מלובביץ מובאות שתי גישות יסוד למחלוקות ב"ש וב"ה אך אין הרבי מתייחס למחלוקתנו לכן אני שואל ומבקש אם יש יודע.
האם יש קשר למחלוקת הגישות של שמאי והלל עצמם לגבי גיור הגוי שבקש זאת מהם ושמאי דחאו באמת הבניין והלל לא דחאו אבל אחרי שאמר לו 'מה דסני עלך לחברך לא תעביד' אמר לו 'ואידך זיל גמור'. ).","209","","957","True","True","False","","396","87.70.56.79","0","0","ביצה|כב ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82652);