var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=9259;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("זמני היום","http://www.daf-yomi.com/content.aspx?pageid=126")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","57"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","38"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","26")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("9259","0","מעשה באדם אחד","22/04/11 18:07","יח ניסן","תשע"א","18:07","המכריע","א. לשם מה כל התיאור המפורט, קבע זמן, בא וישב, נכנסה שפחה, אמרה יכנס, נכנס, וכן הלאה. כנראה כל זה להגדיל חשיבותה של אותה אשה בין האומות ואף על פי כן נתעוררה. או להרבות גודל שכרו שקיבל אשה כזו. ועדיין צ"ב.

ב. כתב ונתן בידה. מה ראה לשטות זו? כמה אנשים חוששים להיחשף ראינו כעת לקראת המפגש ובמהלכו...

ג. הוציאה כתב. פירש"י לשם שמים. רצה לומר הרי שאלתו מפני שאם נתנה עיניה אין לגיירה. ומה זאת שלאור הכתב שמאשר את חששו קיבלה. על כרחך הכוונה לכך שהראתו שלשם שמים מתכוונת.

ד. אותן מצעות. אולי כדי לזכור סיבת התקרבותה. פלא מדוע פירש"י שזה שכרו בעוה"ז. כנראה על פי הגמ' בסמוך מצעות בהיתר. אבל מדוע לא פירשו את הדמים ואת האשה עצמה. אולי רש"י והגמ' נתכוונו לרמוז בלשון נקיה על דרך הלחם אשר הוא אוכל,","199","","4757","True","True","False","","1024","95.86.103.26","0","0","מנחות|מד ע"א",""),new Message("9264","9259","מתוך שטיינזלץ בחלק של העיונים","23/04/11 21:17","יט ניסן","תשע"א","21:17","הודו_כי_טוב","","207","jpg","4756","False","True","False","","221","89.138.26.168","0","9259","מנחות|מד ע"א","0-jpg"),new Message("9268","9259","בעניין ב.","23/04/11 21:33","יט ניסן","תשע"א","21:33","דוד כוכב","הלשון: "אמרה לו: איני מניחך עד שתאמר לי...".
כלומר שהיה בידה לעכבו, או להעליל עליו כמעשה אשת פוטיפר. הרי בסכום שקיבלה נקל היה לה לשכור כמה וכמה שומרי ראש.","125","","4756","True","True","False","","94","212.76.114.33","0","9259","מנחות|מד ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82598);