var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=91815;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("ברוכים הבאים לפורום פורטל הדף היומי","")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","49"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","43"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","27")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("91815","0","איסורייתא דסורא - מה ההתר ?","23/07/21 11:16","יד אב","תשפ"א","11:16","מרדכי דב זינגר","איך האגידה למניין מעלים את גזירת האוצר ?

לענ"ד מדובר שאוגדים אותם ממש לחים
ומשום כך כו"ע יודעים שהם יועדים לפתיחה.

אשמח לחוו"ד","807","","1011","True","True","False","","430","95.86.125.208","0","0","סוכה|יג ע"ב",""),new Message("91817","91815","לכאורה, העיקר","23/07/21 11:41","יד אב","תשפ"א","11:41","יחיה","כפירוש רש"י: מסככין בהן - ואין בהם משום גזרת אוצר דכל ימות השנה, לפי שאין דרך להצניעם באגדם. אלא למנינא בעלמא - אגדינהו, עד שימכרו, והלוקחן לייבשן מתיר אגדן...
היות שאין דרך להצניעם באגדם, ממילא אין חשש אוצר כלל.","1493","","1011","True","True","False","","61","5.102.239.44","0","91815","סוכה|יג ע"ב",""),new Message("91818","91815","אפשר להוסיף","23/07/21 12:01","יד אב","תשפ"א","12:01","אבי גרינבלט","עפי התוס בדף יב דה "חבילי" שיש מינימום ובו גזרו בניגוד לאגד כמניין ופעולה מסחרית.","539","","1011","True","True","False","","72","77.126.91.236","0","91815","סוכה|יג ע"ב",""),new Message("91819","91818","ואולי ה25 קנים זה המקסימיום ?","23/07/21 15:54","יד אב","תשפ"א","15:54","מרדכי דב זינגר","נכון זה ברור שה25 זו המידה הקבועה. ובה גזרו גזירת אוצר.
אבל יתכן שכל חסר ויתר יראה על יחודיותם למסחר, ולא לאוצר.

וצ"ע אם עשה חבילות של 25 למניין, אם מהני.

ייש"כ","807","","1011","True","True","False","","62","95.86.125.208","0","91815","סוכה|יג ע"ב",""),new Message("91833","91819","ראה או"ח תרכט,טו","25/07/21 17:21","טז אב","תשפ"א","17:21","אבי גרינבלט","וזו לשון הטור
"חבילה, גם כן אסרו לסכך בה, משום שפעמים שאדם מניח חבילתו על הסוכה לייבשה ולא לשם סוכה ואח"כ נמלך עליה לשם סוכה, ואותה סוכה פסולה משום שנאמר תעשה ודרשינן ולא מן העשוי בפסול, כגון זה שלא נעשה אפילו לצל אלא להתייבש, הלכך אסרו לסכך בחבילה גזירה אטו זאת. וכיון שמפני זה אסרוהו, לא הוצרכו לאסור אלא בחבילה שדרך לייבשה, ואין זה בפחות מכ"ה קנים, הלכך כל זמן שאין בה כ"ה שרי".

תשובה לשאלתך.","539","","1009","True","True","False","","58","77.126.91.236","0","91815","סוכה|יג ע"ב",""),new Message("91835","91833","נפלא. מפורש ש25 זה מינימום....ייש"כ הרב.","25/07/21 22:52","טז אב","תשפ"א","22:52","מרדכי דב זינגר","לא הוצרכו לאסור...
אלא בחבילה שדרך לייבשה,
ואין זה בפחות מכ"ה קנים,","807","","1009","True","True","False","","56","212.76.117.147","0","91815","סוכה|יג ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82563);