var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=9029;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("למי שלא לומד דף יומי","http://daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=31807")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","44"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","23")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("9029","0","ברית מילה","17/04/11 02:04","יג ניסן","תשע"א","02:04","הודו_כי_טוב","לא ברור לי למה הגמרא אומרת שמצוות המילה הגויי לא מחוייב הרי יש גויים שכן חייבים .
הרמב"ם כותב שעכשיו (כלומר בזמנו) שבני קטורה התערבבו בבני ישמעאל גם בני ישמעאל חייבים במילה .
אם כך אז אין לדבר סוף עכשיו גם הנוצרים התערבבו בישמעאלים וכו'
אז לשיטתו גם הנוצרים חייבים ?","207","","4759","True","True","False","","1096","217.132.247.171","0","0","מנחות|מב ע"א",""),new Message("9032","9029","בתערובת הולכים אחר הרוב","17/04/11 02:37","יג ניסן","תשע"א","02:37","דוד כוכב","כמבואר במסכת מכשירין פרק ב שכך הדין אפילו בעיר שבה יהודים נתערבו בגויים.","125","","4759","True","True","False","","103","95.86.64.122","0","9029","מנחות|מב ע"א",""),new Message("9035","9032","ומהוא הרוב כבוד הרב ?","17/04/11 07:11","יג ניסן","תשע"א","07:11","הודו_כי_טוב","לפי הסטתיסטיקה העולמית יש כרגע יותר נוצרים בעולם שישתנה בעוד כמה עשרות שנים במוסלמים .
האם לפי מדד זה הולכים אם הגויים חייבים בברית מילה לפי הרמב"ם
או לפי עיר ועיר ?
בכל אופן מה בעינין שחלק מהגויים כן מצווים שזהוא למעשה לא מדובר בדף הגמרא
ובזה הדיון שם שכל מה שגוי לא מצווה יהודי לא מברך ולפעמים גם פסול ?","207","","4759","True","True","False","","161","217.132.247.171","0","9029","מנחות|מב ע"א",""),new Message("9036","9035","זה לא קשור לנוצרים ומוסלמים","17/04/11 11:17","יג ניסן","תשע"א","11:17","דוד שפירא","אני חושב שכבר עכשיו רוב המוסלמים הם לא בני קטורה וישמעאל","180","","4759","True","True","False","","210","213.151.39.42","0","9029","מנחות|מב ע"א",""),new Message("9045","9035","הולכים לפי כל עיר ועיר, כאמור במשנה שם","17/04/11 17:48","יג ניסן","תשע"א","17:48","דוד כוכב","והרוב אינם בני קטורה.","125","","4759","True","True","False","","120","95.86.64.122","0","9029","מנחות|מב ע"א",""),new Message("9052","9036","אתה צודק,אבל זה לא שייך לנושא","17/04/11 21:30","יג ניסן","תשע"א","21:30","יאירה","המוסלמים מלים את הילדים שלהם מפני שלפי המסורת שלהם מחמד נולד נימול (זה לא כתוב בקוראן אלא מופיע בספרות חדית' - "מסורת שבעל פה", עליה מסתמכים פוסקי הלכה מוסלמים).
המוסלמים רואים את עצמם כממשיכי אברהם אבינו ע"ה, הנימול בהיותו זקן, המוערץ על ידיהם כאבי ישמעאל.
הנוצרים ביטלו את מצוות המילה מכמה סיבות ואחת מהן היא הפירוש המסולף של הפסוק מירמיהו הנביא.","192","","4759","True","True","False","","208","213.151.53.32","0","9029","מנחות|מב ע"א",""),new Message("9074","9052","והפסוק הוא ?","18/04/11 17:05","יד ניסן","תשע"א","17:05","הודו_כי_טוב","","207","","4758","False","True","False","","195","217.132.247.171","0","9029","מנחות|מב ע"א",""),new Message("9083","9074","להבנתי - ירמיהו ל"א פסוק ל'","19/04/11 23:57","טו ניסן","תשע"א","23:57","student","","177","","4757","False","True","False","","118","84.228.61.119","0","9029","מנחות|מב ע"א",""),new Message("9100","9083","תוכן הפסוק שרשמת","20/04/11 10:29","טז ניסן","תשע"א","10:29","הודו_כי_טוב","ל הִנֵּה יָמִים בָּאִים, נְאֻם-יְהוָה; וְכָרַתִּי, אֶת-בֵּית יִשְׂרָאֵל וְאֶת-בֵּית יְהוּדָה--בְּרִית חֲדָשָׁה. לא לֹא כַבְּרִית, אֲשֶׁר כָּרַתִּי אֶת-אֲבוֹתָם, בְּיוֹם הֶחֱזִיקִי בְיָדָם, לְהוֹצִיאָם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם: אֲשֶׁר-הֵמָּה הֵפֵרוּ אֶת-בְּרִיתִי, וְאָנֹכִי בָּעַלְתִּי בָם--נְאֻם-יְהוָה. לב כִּי זֹאת הַבְּרִית אֲשֶׁר אֶכְרֹת אֶת-בֵּית יִשְׂרָאֵל אַחֲרֵי הַיָּמִים הָהֵם, נְאֻם-יְהוָה, נָתַתִּי אֶת-תּוֹרָתִי בְּקִרְבָּם, וְעַל-לִבָּם אֶכְתְּבֶנָּה; וְהָיִיתִי לָהֶם לֵאלֹהִים, וְהֵמָּה יִהְיוּ-לִי לְעָם. לג וְלֹא יְלַמְּדוּ עוֹד, אִישׁ אֶת-רֵעֵהוּ וְאִישׁ אֶת-אָחִיו לֵאמֹר, דְּעוּ, אֶת-יְהוָה: כִּי-כוּלָּם יֵדְעוּ אוֹתִי לְמִקְּטַנָּם וְעַד-גְּדוֹלָם, נְאֻם-יְהוָה--כִּי אֶסְלַח לַעֲו‍ֹנָם, וּלְחַטָּאתָם לֹא אֶזְכָּר-עוֹד. {ס}","207","","4756","True","True","False","","173","89.138.26.168","0","9029","מנחות|מב ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82528);