var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=89449;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","57"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","38"),new MostViewed("107177","הערה ברש״י","שמואל דוד","16/05/24 05:35","595","29")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("89449","0","מבקש הסבר","26/04/21 06:53","יד אייר","תשפ"א","06:53","עלי","נחלקו חכמים ואבא שאול מה קודם למה, הקטרת הקטורת (=דישון המזבח הפנימי ) או הטבת הנרות, ונחלקו רק לגבי הבקר, והדברים נלמדים מדיוקי הכתוב לשיטותיהם.
ברור שמשנת מסכת תמיד נוקטת כחכמים ורק במסכתנו ניתן להעמיד את חלק מהמשניות לשיטת אבא שאול.
מאורך הדיון לגבי סדר העבודה במשניות מסכתנו עולה שבעיני האמוראים, גם בלי שהוזכר שמו של אבא שאול במפורש במשנה, יש חשיבות רבה לשאלה כשיטת מי סידר רבי יהודה הנשיא את המשנה, אף אם להלכה נפסקה הלכה כחכמים.
עצם הדיון בגמרא ברור, אך לא טרחו המפרשים להסביר מה סוף סוף משמעות ההבדל העקרוני בין הקטרה לפני הטבה לעומת הטבה לפני הקטרה מבחינה רעיונית או רוחנית.
היש למי מהלומדים ידיעה, הבנה או רעיון משמעותי בעניין ?","209","","1118","True","True","False","","450","77.124.191.37","0","0","יומא|טו ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82873);