var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=8576;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("זמני היום","http://www.daf-yomi.com/content.aspx?pageid=126")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","47"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","30"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","8")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("8576","0","שיטת ר' יהודה ברכה ועבה","31/03/11 23:13","כה אדר ב","תשע"א","23:13","המכריע","ר' יהודה אומר במשנתינו שקומץ (וה"ה מנחת כהנים) שנתערב במנ' כהן משיח או במנ' נסכים פסולות (כך הסכימו רשי ותוס' ששתיהן פסולות) שבולעות זו מזו. רשי מסביר שהבעיה חיסר שמנה של הרכה וריבה שמנה של העבה.

ולכ' בגמ' סוף עמ' ב' מבואר משהו אחר. דהשמן של הרכה חודר לתוך הקומץ ומתבטל שם על ידי הסולת. זה נראה טעם אחר. וגם לפי זה מה הבעיה של הקומץ.

אמנם כנראה שניהם צריכין זה לזה ומה שזה נועל זה פותח. על ידי שהשמן של הרכה מתבטל בקומץ, לכן נחשב חיסר שמנה של הרכה, ומהאי טעמא זה נחשב ריבה שמנה של העבה, כיון שנכנס לתוכו עוד שמן שמתבטל אליו ומפסיק להתייחס לרכה שבצידו. והבן.","199","","4777","True","True","False","","1169","95.86.122.34","0","0","מנחות|כב ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82534);