var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=81252;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("למי שלא לומד דף יומי","http://daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=31807")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","53"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","35"),new MostViewed("107163","הגהות הגר"א בבא מציעא עו","אוריאל שלמוני","14/05/24 18:18","605","25")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("81252","0","שיטת רבי יוסי בעירובין","18/10/20 09:00","ל תשרי","תשפ"א","09:00","נעם","שלום לכולם,
בסוף דף ע"ח דנה הגמרא בחריץ שמילאוהו בתבן, ובשאלה האם יש צורך לבטל כאת התבן כדי שהחריץ יחשב כמלא לעניין שתי החצירות. אביי טוען שבמילוי חריץ יש צורך בביטול, ואין די במילוי התבן. לאחר מכן, המשא ומתן בגמרא מגיע למסקנה שהמשנה בעירובין היא כשיטת רבי יוסי, אלא שלכאורה יש כאן בעיה כיוון שהברייתא כשיטת רבי יוסי מאוהלות אומרת שאין צורך בביטול ממש כדי להחשיב סתם תבן כבטל, אלא די בכך ש"אין עתיד לפנותו", כיצד אם כן יתכן שהמשנה היא כשיטת רבי יוסי כאשר רבי יוסי בדף ע"ט לא מצריך ביטול מפורש בתבן ואילו אביי בדף ע"ח טוען שתבן מצריך ביטול...?","997","","1307","True","True","False","","520","87.70.7.210","0","0","עירובין|עט ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82860);