var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=8095;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","71"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","62"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","60")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("8095","0","ודנזיר הכשר שאין קבוע","14/03/11 02:29","ח אדר ב","תשע"א","02:29","המכריע","רש"י מסביר קבוע, שאין דבר אחר מכשיר אלא הוא.

דומני שיש כאן אבחנה שצריך לשים לב אליה. כשהנזיר מגלח על אחת משלשתן, נניח אחרי החטאת, א"כ מונח בזה בהכרח הבנה לגבי העולה והשלמים, מדוע ממשיך להביאם, הרי כבר הוכשר, ע"כ יש בהן לא רק הכשר אלא גם ענין לכשעצמן, כמו כן יכול לגלח על העולה או השלמים וע"כ אז יביא החטאת לא כמכשיר, א"כ כיון ששלשתן יש בהן מלבד ההכשר, שפיר באין גם לאחר מיתה כמכפרין. שכללא דר' ירמיה הוא שדבר שהוא רק מכשיר אין לו מה לבוא לאחר מיתה או כשאינו מכשיר (מכיון שלא עלה ויוצרך להתכשר באחר),

ונמצא שעיקר הנקודה בקבוע הוא לא שרק הוא מכשיר, אלא שהוא רק מכשיר, ודוק. אם רק הוא מכשיר א"כ שפיר יש לומר שהוא רק מכשיר, אבל כשלא רק הוא מכשיר, ע"כ הוא לא רק מכשיר. והבן.","199","","4798","True","True","False","","1183","95.86.81.145","0","0","מנחות|ד ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);