var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=80123;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("ברוכים הבאים לפורום פורטל הדף היומי","")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","48"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","32"),new MostViewed("107177","הערה ברש״י","שמואל דוד","16/05/24 05:35","595","22")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("80123","0","כמה זה "רבים" בוקעים בה?","02/09/20 18:49","יג אלול","תש"פ","18:49","איתיאל","ושוב שאלת רבי ירמיה:

כמה זה "רבים" בוקעים בה? הרי ברור שעוברים שם. לפחות המשקים את הבהמה. השאלה כמה זה כבר רבים.

חשבתי על 2 אפשרויות.

א. רבים = 60 ריבוא, המגדירים כרה"ר.

ב. שעוברי דרכים עוברים שם כדרך ולא באים רק להשקות (או לדרכם לבית במבוי).","842","","1352","True","True","False","","570","","0","0","עירובין|כב ע"א",""),new Message("80124","80123","[ללא נושא]","02/09/20 19:04","יג אלול","תש"פ","19:04","ישראל קלר","אני לא יודע כמה אפשר לסמוך על זה, אבל ראה את הערך "אתו רבים ומבטלי מחיצתא" בויקישיבה.","881","","1352","True","True","False","","38","212.76.99.7","0","80123","עירובין|כב ע"א",""),new Message("80126","80123","אין הכרח","02/09/20 19:25","יג אלול","תש"פ","19:25","אבי גרינבלט","מדובר שתיחמו רה"י באמצע דרך הרבים בפסים ואין מניעה מהרבים להמשיך ולהלך כאן.
(לא לדעת כולם המספר שציינת מהווה הגדרת רה"ר)","539","","1352","True","True","False","","104","2.52.78.195","0","80123","עירובין|כב ע"א",""),new Message("80127","80126","א"כ","02/09/20 19:32","יג אלול","תש"פ","19:32","ישראל קלר","כדאי להיכנס לוויקיפדיה ולתקן.","881","","1352","True","True","False","","30","212.76.99.7","0","80123","עירובין|כב ע"א",""),new Message("80134","80126","אז אני חוזר ושואל","02/09/20 22:59","יג אלול","תש"פ","22:59","איתיאל","אם 60 ריבוא לא משמעותי לנו, מה המספר המגדיר "רבים בוקעים בה"?

אני מניח שמוסכם שמעבר של מעטים לא יכול להרוס את המחיצה (והרי בוודאי נכנסים מעטים. לפחות הנכנסים להשקות, וביתר המחיצות שדנו כאן - בני המבוי / חצר).

נראה לי הגיוני שהכוונה לא לנכנסים לשטח המוקף במחיצה, אלא לעוברים בה כדרך. כלומר: חוצים את הבור כדי להמשיך ברה"ר הלאה.

כלומר: מה שאמרו "יסלקנה לצדדין" הכוונה לשים שלט: "כאן לא דרך! נא לא לעבור מכאן".","842","","1352","True","True","False","","115","","0","80123","עירובין|כב ע"א",""),new Message("80128","80127","א"צ לתקן , גם שם זה מצויין","02/09/20 19:34","יג אלול","תש"פ","19:34","אבי גרינבלט","רמב”ם, ר”ת, רמב”ן, רשב”א ועוד רבים סוברים שאין זה משנה מספר המשתמשים בדרך כדי להגדירה כרה"ר ובזה חלוקים על רש"י.","539","","1352","True","True","False","","96","77.126.151.252","0","80123","עירובין|כב ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82837);