var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=79693;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("על מעלת הפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=9140")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","57"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","38"),new MostViewed("107177","הערה ברש״י","שמואל דוד","16/05/24 05:35","595","30")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("79693","0","בנכנסין כותלי קטנה לגדולה. ולימא לבוד?","18/08/20 00:54","כח אב","תש"פ","00:54","מתי","הגמ' מבארת את דין חצר קטנה הפרוצה לחצר גדולה, שכתלי החצר הקטנה נכנסים לתוך החצר הגדולה ולכן לא נחשב נראה מבחוץ. ושואלת הגמ' שכיון שהכותל הנכנס סמוך לכותל החצר הגדולה בפחות מג' טפחים, שיהיה נחשב מדין לבוד כמחובר לכותל החצר הגדולה ויהיה לחי (פס).
ומכאן לשאלתי: נכון שלבוד זה הארכה (רש"י ט.), אבל עדיין זה הארכה דינית, לא הארכה במציאות. ואם לחי הוא משום היכר, איך דין לבוד יוצר היכר?
האם נאמר שכל הדיון לשיטת אביי (ט"ו ע"א) שלחי משום מחיצה?","860","","1369","True","True","False","","490","","0","0","עירובין|ט ע"ב",""),new Message("79701","79693","אמר מישהו בשיעור היום","18/08/20 09:48","כח אב","תש"פ","09:48","מתי","שמי שיש לו עיניים של תורה, כשיש לבוד הוא רואה מחיצה. אם יש כאן לבוד, הוא יראה צורה של פתח לחצר השניה.","860","","1369","True","True","False","","92","91.195.162.2","0","79693","עירובין|ט ע"ב",""),new Message("79705","79693","אולי להפך","18/08/20 18:19","כח אב","תש"פ","18:19","אור חדש","זה שדינית זה מחיצה זה רק ביטוי לכך שבני אדם רגילים להתייחס לדברים צמודים מספיק כאל עניין אחד?","458","","1369","True","True","False","","110","147.161.9.135","0","79693","עירובין|ט ע"ב","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82873);