var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=74059;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מכיר סיפור לחיזוק לומדי הדף היומי?","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=19605")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","63"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("74059","0","ולרבנן למאי הלכתא איתקש לנדה","31/05/20 00:38","ח סיון","תש"פ","00:38","מאורות החיים","מה נדה אינה לאברים אף ע"ז אינה לאברים. בסוף העמוד.
לכאורה קשה לי מה ההוא אמינא שאיברי ע"ז יטמאו ? הרי כבר למדנו שבאבן מסמא לר"א לכו"ע אינו מטמא, ולמשא לרבנן לא מטמא כשרץ.","973","","1434","True","True","False","","395","213.137.64.73","0","0","שבת|פב ע"ב",""),new Message("74060","74059","בטומאת מגע בלבד","31/05/20 00:44","ח סיון","תש"פ","00:44","חוקר","האם ע"ז מטמאת רק כשהיא שלימה או גם כשהיא מפורקת, לא כזה ברור שאלתך","1045","","1434","True","True","False","","38","212.76.101.253","0","74059","שבת|פב ע"ב",""),new Message("74062","74060","השאלה","31/05/20 01:18","ח סיון","תש"פ","01:18","מאורות החיים","הרי לרבנן אליבא דרבי אלעזר ע"ז לא מטמאה לא באבן מסמא ולא בטומאת משא, אז בודאי שגם איברי ע"ז לא מטמאים במשא או באבן מסמא, בשביל מה צריך פסוק.
לא שייך שהבאנו את הפסוק בשביל לומר שאיברי ע"ז בכלל יטמאו במגע כדבריך. מכיון שלפי זה יוצא שההיקש לנידה בא לרבות ומהגמרא משמע שבא למעט. אז מה הוא בא למעט?","973","","1434","True","True","False","","52","213.137.64.73","0","74059","שבת|פב ע"ב",""),new Message("74080","74062","ראשית","31/05/20 09:29","ח סיון","תש"פ","09:29","חוקר","מנין לך שהדרשה באה 'דווקא' למעט, ושנית במקרה שלנו באמת בא למעט שע"ז 'אינה' מטמאה באיברים","1045","","1434","True","True","False","","43","212.76.101.253","0","74059","שבת|פב ע"ב",""),new Message("74086","74080","כלומר אינה מטמאה באיברים כלל?","31/05/20 09:56","ח סיון","תש"פ","09:56","מאורות החיים","או שמטמאה רק במגע?
שאם בא לומר שאינה מטמאה רק במגע אז איך בדיוק לומדים כזה דבר מהפסוק..
מה נידה אינה מטמאה באיברים בטומאת אבן מסמא וכן מטמאה בטומאת משא אז גם ע"ז מטמא רק בטומאת מגע..","973","","1434","True","True","False","","39","213.137.64.73","0","74059","שבת|פב ע"ב",""),new Message("74087","74086","אינה מטמאה באיברים","31/05/20 09:58","ח סיון","תש"פ","09:58","אבי גרינבלט","נדה אינה מטמאה באברים ומטמאה בכל השאר","539","","1434","True","True","False","","56","77.125.40.226","0","74059","שבת|פב ע"ב",""),new Message("74113","74087","הלימוד הוא כזה:","31/05/20 16:30","ח סיון","תש"פ","16:30","חוקר","מה נדה אינה מיטמאה באיברים 'כלל' בכל טומאות נדה הן במגע והן במשא והן באבן מסמא והן בהיסט, אף ע"ז אינה מיטמאה באיברים 'כלל', ורלוונטי בע"ז רק לגבי מגע כי שאר הצורות (משא וכו') בין כה וכה אינה מיטמאה אפילו שלימה","1045","","1434","True","True","False","","47","212.76.101.253","0","74059","שבת|פב ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);