var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=7255;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("המלצה לגולשים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=1505")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","72"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","63"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("7255","0",""יכול אפילו שלא בלע ת"ל בבשרה"","15/02/11 17:40","יא אדר א","תשע"א","17:40","שלמה שטרסברג","הגמרא מחפשת מקור לכך שלא כל נגיעה של חתיכה בבשר הקורבן הופכת אותה להיות כקרבן אלא דווקא אם הייתה בליעה מהפסוק "כל אשר יגע בבשרה יקדש"

לא הבנתי איך מהמילים "יגע בבשרה" משמע דווקא שהייתה בליעה ולא סתם נגיעה בבשר הקורבן.

אם מחפשים סברה זה מאוד הגיוני שדווקא בליעה תיתן לחתיכה את דין הקורבן. אבל אם הגמרא כבר חיפשה מקור, כיצד המילה "בבשרה" לימדה דין זה?","205","","4827","True","True","False","","939","212.76.106.25","0","0","זבחים|צז ע"א",""),new Message("7273","7255","אולי","15/02/11 21:55","יא אדר א","תשע"א","21:55","משיב מאורות דף היומי","אין כאן פשט הכתוב אלא דרש.

למה לא כתוב אשר יגע בבשר, מזה שיש הדגשה באיכות המגע, כלומר בליעה.","142","","4827","True","True","False","","262","85.130.130.141","0","7255","זבחים|צז ע"א",""),new Message("7275","7255","בבשרה ולא בה","15/02/11 22:00","יא אדר א","תשע"א","22:00","ברוך","מכאן שלא נאסר אלא הבולע. שאם היה כתוב בה, היינו סוברים שאף הנוגע בגידים ועצמות ומה שאין בו נותן טעם. ועתה שכתוב בבשרה דווקא, אנו מבינים שדווקא כשיש בליעה ולא רק נגיעה.
והשווה זאת למנחות, שם נאמר - "כל אשר יגע בהם יקדש" (ויקרא ו,יא)","86","","4827","True","True","False","","240","84.228.71.161","0","7255","זבחים|צז ע"א",""),new Message("7276","7255","אני הבנתי","15/02/11 22:10","יא אדר א","תשע"א","22:10","דוד כוכב","לא כתוב אשר יגע בה - בחטאת האמורה לפני כן. אלא ידע בבשרה, הוי אומר בתוך עומק הבשר, והיינו ע"י בליעה.","125","","4827","True","True","False","","101","212.76.122.137","0","7255","זבחים|צז ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);