var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=71962;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מכיר סיפור לחיזוק לומדי הדף היומי?","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=19605")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107091","המתרגם ומזרעך לא תתן להעביר למולך ...","איתן","02/05/24 02:13","123","55"),new MostViewed("107093","הגהות הגר"א ב"מ סד","אוריאל שלמוני","02/05/24 10:18","605","52"),new MostViewed("107107","דף היומי ביום הזיכרון - פרויקט 'לקדושים'","יצחק אינקר","03/05/24 14:29","52202","50")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("71962","0","האם סנדל המסומר מותר בטלטול?","06/05/20 07:04","יב אייר","תש"פ","07:04","אלישע","מהמשנה משמע שאסור רק לצאת בסנדל המסומר לרה"ר, אבל מותר לטלטלו ולנעול אותו ברשות היחיד. לעומת זאת, בברייתא (ס:) כתוב שאמטלטלין אותו ללכסות בו את הכלי ולסמוך בו כרעי המיטה, כלומר אסור לטלטלו שלא לצורך גופו ומקומו, וכל שכן שאסור לנעול אותו.
לא ראיתי מי שעמד על הסתירה הזאת; למישהו יש רעיון/מקור שמתייחס?","1021","","1462","True","True","False","","456","185.3.145.133","0","0","שבת|ס ע"ב",""),new Message("71964","71962","הדיוק שונה","06/05/20 07:22","יב אייר","תש"פ","07:22","אבי גרינבלט","מדברי תנא קמא לומדים שהגזירה היתה רק על נעילה ולא נטילה ביד ורשב"א חולק וסובר שהגזירה כללה גם טילטול ביד כדי שלא יבוא לידי נעילה.","539","","1462","True","True","False","","65","77.124.40.103","0","71962","שבת|ס ע"ב",""),new Message("72018","71962","אין איסור מוקצה","06/05/20 22:18","יב אייר","תש"פ","22:18","אברך אחד","עי' רש"י ביצה יד: שכתב שגזרו חכמים שלא לנעלו
והברייתא של לא יטייל פי' לא ילך עם הנעל ברגלו","1012","","1462","True","True","False","","53","213.137.64.108","0","71962","שבת|ס ע"ב",""),new Message("71967","71964","עדיין קשה מהמשנה","06/05/20 08:45","יב אייר","תש"פ","08:45","אלישע","אבי, תודה על התגובה.
לדעתי הדיוק שלי נכון, אבל גם לשיטתך, המשנה אומרת רק שאסור לצאת, ומשמע שמותר אפילו לנעול.","1021","","1462","True","True","False","","43","185.32.177.237","0","71962","שבת|ס ע"ב",""),new Message("71968","71967","מתוך דבריך תלמד","06/05/20 08:49","יב אייר","תש"פ","08:49","אבי גרינבלט",""שאסור לצאת" והכל בכלל (כך אליבא דרשב"א)
לפי ת"ק גזרו כעין המאורע שהיו נעולים הא ותו לא.","539","","1462","True","True","False","","68","77.124.40.103","0","71962","שבת|ס ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82662);