var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=69192;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("האם אתה פנוי לסייע בהפצת תורה?","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5084")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","63"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("69192","0","דעת רבי הזורק מרהר לרהר חייב 2","11/03/20 06:50","טו אדר","תש"פ","06:50","אבי גרינבלט","א. מה ההיגיון בדעת רבי שהרי אם נחשב שנח ברהי כיצד פתאום נחשב שנעקר שוב ?
ב. עפ"י דברי רבי משמע שאם המעוף ברהר יותר מארבע אמות הזורק יתחייב כמספר הפעמים שהחפץ עבר ארבע אמות ברהר.","539","","1515","True","True","False","","511","2.52.73.37","0","0","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69193","69192","לגבי ב","11/03/20 09:29","טו אדר","תש"פ","09:29","אור חדש","זה רק ברהר מקורה ואז ממילא זה לא רהר","458","","1515","True","True","False","","67","5.102.217.175","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69194","69193","למה רק ?","11/03/20 09:33","טו אדר","תש"פ","09:33","אבי גרינבלט","אם רה"ר מקורה , גם א. לא מתקיים כי אין זו רה"ר
השאלה שלי על ההיגיון שבדעה זו","539","","1515","True","True","False","","61","80.178.202.72","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69196","69194","ראה העמדת הגמ","11/03/20 10:09","טו אדר","תש"פ","10:09","אור חדש","בסוף העמוד","458","","1515","True","True","False","","60","5.102.217.175","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69197","69196","כנראה לא הבנתי","11/03/20 10:37","טו אדר","תש"פ","10:37","אבי גרינבלט","לשון הגמרא "וא"ר ר"י אמר שמואל מחייב היה רבי שתיים" היינו רק אם רה"י מקורה נחשב לו כשתי פעולות ולכן מתחייב שתיים (רה"ר מקורה כאמור אינה רה"ר).
אם זו אכן הבנה נכונה , לא מבין את ההיגיון שבחיוב 2 חטאות.","539","","1515","True","True","False","","61","80.178.202.72","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69198","69197","מדובר","11/03/20 10:54","טו אדר","תש"פ","10:54","אור חדש","שזרק מרהר דרך רהי מקורה לרהר אחרת
כיון שהרשות האמצעית מקורה הרי שנחשב שנח שם ואז חזר ונעקר מכוחו ויצא לרהר השניה ושוב נח שם
לכן זה שתי הוצאות","458","","1515","True","True","False","","73","89.139.109.32","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69200","69198","א"כ הבנתי נכון","11/03/20 11:05","טו אדר","תש"פ","11:05","אבי גרינבלט","חידוש גדול ולא זכיתי להבין את ההיגיון שבו.
אם נחשב שנח איך פתאום נחשב שנעקר ?","539","","1515","True","True","False","","69","80.178.202.72","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69202","69200","כי עובדה שיצא","11/03/20 11:10","טו אדר","תש"פ","11:10","אור חדש","לרשות השלישית
כיוון שלא היה שום כח אחר מעורב כאן הרי שהיציאה מכוחו ומחייבתו

לענד אין הדין של לא עמד לפוש מוסכם על רבי אך צע בזה","458","","1515","True","True","False","","79","31.210.189.64","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69203","69202","אין מחלוקת על המציאות","11/03/20 11:13","טו אדר","תש"פ","11:13","אבי גרינבלט","בעמד לפוש יש לענ"ד הבדל היות וכל צעד נחשב להנחה ועקירה.
כאן אין עצירה כלל אלא רק כדימוי.","539","","1515","True","True","False","","45","37.26.149.200","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69204","69203","לא הבנתי","11/03/20 13:09","טו אדר","תש"פ","13:09","אור חדש","","458","","1515","False","True","False","","67","147.161.8.118","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69205","69204","במילים אחרות","11/03/20 14:07","טו אדר","תש"פ","14:07","אבי גרינבלט","אין ספק שהחפץ עבר דרך רה"י.
אם רבי מדמה את המעוף ברה"י להנחה היינו כוחו "סיים את תפקידו" למרות שברור שמכוחו זה ממשיך לעוף. גם מכוחו נח וגם מכוחו נעקר שוב ?! משהו בלוגיקה לא מובן לי.","539","","1515","True","True","False","","43","80.178.202.72","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69206","69205","כמו בלבוד","11/03/20 14:34","טו אדר","תש"פ","14:34","אור חדש","ההתייחסות לחפץ שנמצא באמצע מעוף כאל נייח וודאי חידוש היא של רבי אלא שלדעתו כך הגדר ברהי מקורה
כמובן שאין בחידוש זה לבטל את מציאות המשך היציאה החוצה ולכן קיבלנו שני חיובים","458","","1515","True","True","False","","69","89.139.109.32","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69208","69206","הטענה שאם יש 'הנחה'...","11/03/20 14:45","טו אדר","תש"פ","14:45","מגש14","...הרי ש'כוחו סיים תפקידו', ולכן איך יש כאן 'עקירה' אחרי שהכח הסתיים - מוטעית.
זה לא עניין של פיזיקה, אלא האם היה כאן מעשה של עקירה והנחה שנובעים מכוחו. אין שום סיבה שאחרי ה'הנחה' כוחו לא ימשיך הלאה.","850","","1515","True","True","False","","52","109.64.47.60","0","69192","שבת|ד ע"ב",""),new Message("69213","69208","לענ"ד","11/03/20 21:13","טו אדר","תש"פ","21:13","אבי גרינבלט","כל החולקים על רבי כנראה הרגישו בזה
ברור שלא הפיזיקה היא הטיעון אלא הלוגיקה.","539","","1515","True","True","False","","51","95.86.72.27","0","69192","שבת|ד ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);