var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=6810;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("האם אתה פנוי לסייע בהפצת תורה?","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5084")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","64"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","47"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","36")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("6810","0","נסכים שעם הזבח הקרבין למחר","03/02/11 02:07","כט שבט","תשע"א","02:07","המכריע","הגמ' שואלת מאי קמ"ל ריש לקיש בכל הסיכום שלו, (אגב אני למדתי ממנו שני דברים. הא' שר"ג חולק על ר"ש שזה לא מוכרח במשנה לכ', והב' שלר"ש דין המנחה כדין הנסכים שבבאים עם זבח יירדו), ומיישבת "נסכים הבאים עם הזבח איצטריכא ליה דקא מקרב להו למחר" וכו'. היה מקום לכאורה להסתפק האם כוונת הגמ' דהקמ"ל של ר"ל בדעת ר"ש זה באופן שאכן קריבים למחר וליומא אוחרא, שאז ס"ד דהוו כבאים בפ"ע. ולפ"ז היה מיושב יותר הלשון לומר "נסכים הבאין עם הזבח דקא מקרב להו למחר איצטריכא ליה", ולכן לכ' היה ניתן לפרש דהקמ"ל דס"ד שכיון "שיכול" להביאם למחר, הרי מוכרח שאין הם ממש קשורים עם הזבח, ואז הלישנא מדוייקת. ורש"י בחר בדרך הראשונה. ולאחר עיון קל זה מוכרח, דהרי להדיא דיבר ר"ש על נסכים, ואי נימא דס"ד בדעתו דתמיד לא ירדו, א"כ במה אמר שיירדו. ודוק.","199","","4836","True","True","False","","918","95.86.107.17","0","0","זבחים|פד ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82611);