var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=6470;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("לוח דף יומי לשימוש באאוטלוק או בג'ימייל","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=21228")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","70"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","58"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","50")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("6470","0","מדוע נקט מ-א-ה טבעות?","22/01/11 22:08","יז שבט","תשע"א","22:08","שאינו יודע לשאול","האם בדוקא או דוגמא בעלמא?

אמר רב
טבעת של עבודת כוכבים שנתערבה במאה טבעות ונפלה אחת מהם לים הגדול
הותרו כולן דאמרינן הך דנפל היינו דאיסורא
","48","","4848","True","True","False","","973","84.228.141.143","0","0","זבחים|עד ע"א",""),new Message("6473","6470","מספר גדול","23/01/11 00:35","יח שבט","תשע"א","00:35","דוד כוכב","כך הרגילות לתאר שהדין נוהג אפילו במספר גדול מאוד.

מסכת ברכות דף מז ע"ב:
לעולם ישכים אדם לבית הכנסת כדי שיזכה וימנה עם עשרה הראשונים, שאפילו מאה באים אחריו - קבל עליו שכר כולם.

מסכת יבמות דף פח ע"ב:
אפילו מאה נשים כעד אחד דמיין.

מסכת בבא מציעא דף לא ע"א:
השב - אפילו מאה פעמים משמע.
שַלֵּחַ אפילו מאה פעמים משמע.
הוכח - אפילו מאה פעמים משמע.

מסכת סנהדרין דף ט ע"א:
נמצא אחד מהן קרוב או פסול - עדותן בטלה. ומניין שאפילו מאה - תלמוד לומר עדים.


ועוד רבים.","125","","4847","True","True","False","","105","212.76.107.130","0","6470","זבחים|עד ע"א",""),new Message("6480","6470","כדברי הרב כוכב, ועוד משהו:","23/01/11 09:51","יח שבט","תשע"א","09:51","Almuaddib","שים לב כי המספרים הללו, אינם בדיוק אלא כדי לתת את התחושה. שהרי נפלה טבעת לתוך מאה, ואז מחלקים שישים וארבעים, ולא מחלקים מאה ואחת טבעות, כפי שהיה לו היינו מדייקים בלשון.","107","","4847","True","True","False","","125","81.218.141.168","0","6470","זבחים|עד ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82611);