var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=63150;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מינוי מומחים בפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5360")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","63"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("63150","0","מחפשים מדרש בנושא קבלת הכלה או...","06/11/19 17:34","ח חשון","תש"פ","17:34","מענה קולי","שאלה שהתקבלה במענה הקולי של פורטל הדף היומי:

אנחנו מחפשים מדרש, או סיפור חז"ל, שעוסק בנושא ההכלה והשתלבות, או הקבלת האחר, או התאמת ההוראה / למידה לאנשים שונים.
הנושא לא צריך להיות מאוד בולט, אבל כן ניתן להבנה.
נשמח לרעיונות לטקסטים מתאימים.","126","","1641","True","True","False","","269","141.226.60.153","0","0","כללי|",""),new Message("63151","63150","ר פרידא","06/11/19 18:02","ח חשון","תש"פ","18:02","אור חדש","כאן","458","","1641","True","True","False","","140","213.151.55.26","0","63150","כללי|",""),new Message("63152","63150","ויקרא רבה (מרגליות) פרשת ויקרא פרשה ד","06/11/19 21:31","ח חשון","תש"פ","21:31","דוד כוכב","[ו] תני חזקיה שה פזורה ישראל (ירמיה נ, יז). נמשלו ישראל בשה, מה שה אחד מאיבריה לוקה כל איבריה מרגישין, אף ישראל כך, האיש אחד יחטא וגו' (במדבר טז, כב). תני ר' שמעון בן יוחי משל לבני אדם שהיו נתונין בספינה ונטל אחד מהן מקדח והתחיל קודח תחתיו. אמרו לו חביריו למה את עושה כן, אמ' להן מה איכפת לכם, לא תחתי אני קודח. אמרו לו מפני שאתה מיציף עלינו את הספינה. כך אמר איוב ואף אמנם שגיתי אתי תלין משוגתי (איוב יט, ד). אמרו לו חביריו כי יוסיף על חטאתו פשע בינינו יספוק (שם /איוב/ לד, לז), בינותינו את מספיק עוונותיך. אמ' ר' אילאסאה גוי אחד שאל את ר' יהושע בן קרחה אמ' לו כת' בתורתכם אחרי רבים להטות (שמות כג, ב) ואנו רבים מכם, מפני מה אי אתם משוים עימנו לעבודה זרה. אמ' לו יש לך בנים, אמ' לו הזכרתני צרתי. אמ' לו למה, אמ' לו בשעה שהן יושבין על שולחני, זה מברך לאלוה פלוני וזה מברך לאלוה פלוני ואינן עומדין עד שמפצעין מוחיהן אילו על אילו. אמ' ליה ומשוי את עימהן, אמ' ליה לאו. אמ' לו עד שאתה אומר לי להשוות עמך לך והשוה עם בניך. נדחף והלך לו, אמרו לו תלמידיו ר' לזה דחיתה בקנה לנו מה את מישיב, אמ' להן אין אני מישיב אתכם ריקנין. בעשו כת' שש נפשות וכת' בו נפשות הרבה, דכתיב ויקח עשו את נשיו ואת בניו ואת בנותיו ואת כל נפשות ביתו (בראשית לו, ו). יעקב שבעים נפש וכתוב בו נפש אחת, דכתיב בשבעים נפש ירדו אבותיך מצרימה וגו' (דברים י, כב). אלא עשו על ידי שעבד אלהות הרבה כת' בו נפשות הרבה, יעקב על ידי שלא עבד אלהות הרבה כתוב בו נפש אחת, דכתיב ויהי כל נפש יוצאי ירך יעקב שבעים נפש (שמות א, ה).","125","","1641","True","True","False","","214","213.151.59.44","0","63150","כללי|",""),new Message("63153","63150","בראשית רבה (וילנא) פרשת ויצא פרשה ע, ה","06/11/19 21:38","ח חשון","תש"פ","21:38","דוד כוכב","ונתן לי לחם לאכול ובגד ללבוש, עקילס הגר נכנס אצל רבי אליעזר אמר לו הרי כל שבחו של גר שנאמר (דברים י) ואוהב גר לתת לו לחם ושמלה?! אמר לו וכי קלה היא בעיניך דבר שנתחבט עליו אותו זקן שנאמר ונתן לי לחם לאכול ובגד ללבוש ובא זה והושיטו לו בקנה, נכנס אצל רבי יהושע (נ"א עקילס הגר בא ושאל את ר"א אמר לו הרי חיבה שחיבב הקדוש ברוך הוא את הגר דכתיב ואוהב גר לתת לו לחם ושמלה כמה טווסין אית לי כמה פוסייני אית לי אפילו על עבדי לא משגיחין נזף ביה ואזיל לגבי ר' יהושע) אמרו לו תלמידיו רבי דבר שנתחבט עליו אותו זקן את מושיטו לזה בקנה (אזל לגבי רבי יהושע) התחיל מפייסו בדברים, לחם, זו תורה דכתיב (משלי ט) לכו לחמו בלחמי, שמלה, זו טלית, זכה אדם לתורה זכה לטלית, ולא עוד אלא שהן משיאין את בנותיהם לכהונה והיו בניהם כהנים גדולים ומעלים עולות על גבי המזבח, ד"א לחם זה לחם הפנים, ושמלה, אלו בגדי כהונה, הרי במקדש, אבל בגבולים לחם זו חלה, ושמלה זו ראשית הגז, אמרו אלולי אריכות פנים שהאריך ר' יהושע עם עקילס היה חוזר לסורו וקרא עליו (שם /משלי/ טז) טוב ארך אפים מגבור.","125","","1641","True","True","False","","220","213.151.59.44","0","63150","כללי|","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);