var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=56288;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("לוח דף יומי לשימוש באאוטלוק או בג'ימייל","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=21228")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("56288","0","[ללא נושא]","25/04/18 22:34","י אייר","תשע"ח","22:34","זלו","החידוש מתפרסם לרפואת ראובן בן אסתר

הגמ' אומרת שגם חמש ציציות כשרות שלומדים מאשר תכסה בה וניתן להוסיף שיש לקרוא את הפסוק אשר תכסה ב ה ' כלומר שתכסה גם בה' כנפות","701","","2201","True","True","False","","758","185.24.206.255","0","0","זבחים|יח ע"ב",""),new Message("56292","56288","בהמשך מוכח שהגמרא לא דרשה כך","26/04/18 00:00","יא אייר","תשע"ח","00:00","דוד כוכב",""כשהוא אומר: אשר תכסה בה - הרי בעלת חמש אמור, הא מה אני מקיים ארבע? ארבע ולא שלש, ומה ראית לרבות בעלת חמש ולהוציא בעלת שלש? מרבה אני בעלת חמש - שיש בכלל חמש ארבע, ומוציא אני בעלת שלש - שאין בכלל שלש ארבע".

אילו ניתן הדרשה היתה ב-ה' התשובה לשאלה "ומה ראית לרבות בעלת חמש ולהוציא בעלת שלש?" היתה שבעלת חמש נתרבתה להדיא לכן מילת ארבע בהכרח ממעטת בעלת שלש.","125","","2200","True","True","False","","178","95.86.109.144","0","56288","זבחים|יח ע"ב",""),new Message("56301","56288","ברוך המצטרף ","26/04/18 08:56","יא אייר","תשע"ח","08:56","יהודי_קדום","","233","","2200","False","True","False","","101","109.66.127.253","0","56288","זבחים|יח ע"ב",""),new Message("56318","56292","בחידושי הרשב"א מדייק:","26/04/18 10:27","יא אייר","תשע"ח","10:27","יהודי_קדום","חידושי הרשב"א מסכת מנחות (מיוחס לו) דף לז עמוד ב:
"...מאי דרבייה קרא חמש לאו להטיל בו ציצית קאמר כי אם בארבע לבד אלא לומר דלא נפסלו הארבע שנתקיימה בהם המצוה מפני כנף חמישי כשנוסף בטלית ודלא נימא דוקא ארבע כנפות אמר רחמנא ולא חמש אלא דגם טלית של חמש כנפות אפשר אכשיר רחמנא אלא בלבד שלא יטיל ציצית כי אם בד' כנפות לבד ותו לא".","233","","2200","True","True","False","","144","109.66.127.253","0","56288","זבחים|יח ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);