var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=5607;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("האם אתה פנוי לסייע בהפצת תורה?","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5084")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","76"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","63"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("5607","0","טמא ששחט","16/12/10 10:23","ט טבת","תשע"א","10:23","מתפעל","רש"י מבאר שמדובר בסכין ארוכה.
והבעיה היא שהטמא אסור לו להיכנס לעזרה והרי השחיטה צריכה להיות בעזרה.

למה רש"י מנסה להעמיד דוקא באופן שלא עבר איסור? הרי ניתן לומר שנכנס בטומאה למקדש ועבר על הלאו ושחט.
השאלה היא האם הקרבן נפסל או לא. ולכאורה אין כאן מצוה הבאה בעבירה שהשחיטה מתחילה כבר לאחר העבירה.
ועוד, אם נרצה שלא להעמיד ברשע, ניתן לומר שכלל לא ידע שנטמא והיה שוגג ורק אחר כך נודע לו שהיה טמא. והשאלה היא אם הקרבן נפסל.","148","","4889","True","True","False","","918","80.74.114.58","0","0","זבחים|לא ע"ב",""),new Message("5622","5607","תשובה","16/12/10 20:18","ט טבת","תשע"א","20:18","משיב מאורות דף היומי","הגמ' מעמידה את המשנה בדיעבד אבל לכתחילה לא ישחוט. אם כן רש"י לא רוצה להעמיד את המשנה באיסור. אלא רק שבדעבד אם עבר על החשש דשמא יגע בבשר, שחיטתו כשרה.","142","","4889","True","True","False","","207","85.130.130.141","0","5607","זבחים|לא ע"ב",""),new Message("5648","5622","לא מובן לי תירוצך","19/12/10 12:59","יב טבת","תשע"א","12:59","מתפעל","בגלל שזה אסור, לכן זה רק בדיעבד.
זה דוקא מתאים עם מהלך הגמרא.","148","","4886","True","True","False","","150","80.74.114.58","0","5607","זבחים|לא ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82645);