var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=5286;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","49"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","43"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","26")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("5286","0","נקטעה ידו לאחר הזאה","30/11/10 09:32","כג כסלו","תשע"א","09:32","מתפעל","הגמרא אומרת שכהן שהיזה חטאת העוף או חטאות הפנימיות ולאחר שהיזה ועדיין הדם לא הגיע ליעודו, נקטעה ידו והפך לבעל מום, הרי העבודה פסולה כי העבודה עדיין לא נגמרה עד שהדם יגיע לאויר המזבח.

למה הגמרא לא שואלת על סתם זריקה בשאר הקרבנות? למה דוקא הזאה?


אגב, האבני נזר מביא מקרה דומה, הקטרת האימורים. לכאורה העבודה לא נגמרת עד שיאחז בהן האור. כפי שמובא שזר שהיפך בהן חייב מיתה משמע שזה עדיין עבודה לגרום לאימורים להתאכל. מה יהיה הדין אם כהן יניח בשר על המזבח ונהיה בעל מום מיד לאחר מכן ולפני שמשל האור בבשר. האם גם אז נאמר שההקטרה נפסלה.","148","","4898","True","True","False","","1006","80.74.114.58","0","0","זבחים|טו ע"א",""),new Message("5344","5286","אולי בגלל שהזריקה מתבצעת בכלי?","02/12/10 14:13","כה כסלו","תשע"א","14:13","מתפעל","ולא ביד?

האם הזריקה בכל הקרבנות מתבצעת ע"י כלי?
עד כמה שזכור לי בחטאת הכהן בעצם מורח את הדם על קרנות המזבח, ואם כן, אולי אין היכי תמצי של זריקה בככל.
אנחנו מחפשים מצב שהזריקה מתחילה בזמן מסוים, נמצאת כמה שניות באויר, ואחר כך נוחתת. בכדי שיהיה פסק זמן מתחילת העבודה לסופה.","148","","4896","True","True","False","","149","80.74.114.58","0","5286","זבחים|טו ע"א",""),new Message("5350","5344","[ללא נושא]","02/12/10 16:59","כה כסלו","תשע"א","16:59","לומד","בכל שאר הקרבנות כתבו התוס' ד"ה אלא שהדין פשוט שאין הזריקה נשלמת עד שיגיע הדם למזבח, ולמדו כן מכך שכתוב "וזרקו את דמו על המזבח"","193","","4896","True","True","False","","86","93.172.40.33","0","5286","זבחים|טו ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82534);